stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 461931
  • 17 خرداد 1402 - 14:53
1

بررسی مشکلات و رفع موانع تولید در شهرستان شادگان

بررسی مشکلات و رفع موانع تولید در شهرستان شادگان

خوزستان – این نشست در جهت بررسی توسعه تولید و اشتغال با توجه به تدوین سند توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه های اشتغال در اداره کل صمت خوزستان برگزار گردید.

قلم | qalamna.ir :

این نشست در جهت بررسی توسعه تولید و اشتغال با توجه به تدوین سند توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه های اشتغال در اداره کل صمت خوزستان برگزار گردید.

در این جلسه مصوب گردید هفته آینده جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت رفع مشکلات واحدهای راکد و بازگشت مجدد به چرخه تولید با حضور مسئولین استانی برگزار گردد.

محمدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن تشکر از پیگیری نماینده مردم شادگان حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد در رابطه با برنامه های توسعه اشتغال و بررسی پروژه های مهم تولید و ظرفیتهای موجود این قول را دادند که هرچه در توان دارند برای روتق تولید در شهرستان شادگان به کار گیرد تا شاهد توسعه تولید واشتغال باشیم.

بر اساس این‌گزارش ۱۲ پروژه مهم برای سال ۱۴۰۲ تدوین شده که نمونه ای از آن توسعه شرکت فولاد،شروع به کار شرکت پتروپالایشگاه ملل،شروع به کار کارگاه تولید قطعات فولاد و صنایع جانبی در شهرک صنعتی، تکمیل میدان میوه وتره بار، تکمیل کارخانه تولید بتن آماده و تکمیل کارخانه آسفالت یاسین باغبدرانی از جمله پروژه های مهم شهرستان شادگان است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.