stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 462041
  • 04 تیر 1402 - 16:44
1
سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز خبر داد:

بهره‌مندی بیش از ۱۶۰ هزار اهوازی از پاداش صرفه‌جویی برق در خرداد

بهره‌مندی بیش از ۱۶۰ هزار اهوازی از پاداش صرفه‌جویی برق در خرداد
خوزستان - این مقام مسئول گفت: با توجه به تعداد کل مشترکان برق اهوازی، ۳۷.۷ درصد مشترکان مشمول دریافت این پاداش شدند که از سوی وزارت نیرو برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا شکرخدایی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: از اول خردادماه تا پایان ماه با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی ۱۶ هزار و ۵۲۷ مشترک اهوازی مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

وی افزود: با توجه به تعداد کل مشترکان برق اهوازی، ۳۷.۷ درصد مشترکان مشمول دریافت این پاداش شدند که از سوی وزارت نیرو برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول گفت: بالاترین مبلغ پاداشی که برای یک مشترک براساس مصرف یک ماهه خردادماه در نظر گرفته شده، ۶۳۰ هزار تومان بوده است که حدود ۸۰۰ کیلووات نسبت به سال قبل صرفه‌جویی داشته است.

شکرخدایی ادامه داد: براساس توصیه‌های انجام‌شده اگر یک مشترک معادل یک کولر گازی در مصرف خود صرفه‌جویی کند می‌تواند پاداشی حدود یک تا یک و نیم میلیون تومان دریافت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همراهی شهروندان با صنعت برق و مدیریت مصرف در این زمینه می‌تواند بهترین راهکار برای گذر از تابستان بدون خاموشی و با کمترین مشکل باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.