stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 462723
  • 20 تیر 1402 - 15:16
0

فروش فوری بهمن موتور آغاز شد/جدول

فروش فوری بهمن موتور آغاز شد/جدول
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:یکی از اولین شرکت‌هایی که پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ اقدام به طرح فروش فوری محصولات خود مطابق با قیمت‌های جدید، شرکت بهمن موتور است. تجارت نیوز، تمام محصولاتی که در این طرح توسط گروه بهمن برای فروش اعلام شده‌اند نسبت به قیمت‌های اعلامی در دور قبل شامل افزایش قیمت شده‌اند.

ثبت‌نام محصولات بهمن موتور در سامانه یکپارچه
متقاضیان محصولات بهمن موتور که قبلاً در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده‌اند و اولویت تحویل مرداد ۱۴۰۲ به نام آن‌ها ثبت شده است برای ثبت‌نام و تکمیل وجه خودروی مد نظر خود باید از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ لغایت ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ اقدامات لازم را  انجام دهند.

لازم به ذکر است که این فرصت به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود و تنها راه برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و تکمیل وجه مراجعه به سایت گروه بهمن به آدرس  bahman.iranecar.com است.زمان تحویل خودروهای بهمن موتور، آخرین هفته مرداد ۱۴۰۲ است.

اصلاح قیمت محصولات بهمن موتور برای طرح فروش فوری ۲۰ تیر ۱۴۰۲
در طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور، تمام محصولات این خودروساز با قیمت‌های جدید و مصوب شورای رقابت که در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲ منتشر شده است، به فروش خواهند رسید و دریافت هرگونه وجهی برای خودرو به جز برای بیمه، مالیات و آپشن‌های اختیاری اضافه خلاف قانون بوده و متقاظیان می‌توانند در صورت انجام چنین اقدامی از سوی گروه بهمن یا هر خودروساز دیگری مراتب اعتراض خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

تمام محصولات بهمن موتور بدون استثنا در قیمت‎‌های اعلامی جدید شامل افزایش قیمت شدند، اما افرادی که تا قبل از ۱۷ تیر ۱۴۰۲ نسبت به تنظیم قرارداد و پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، مطابق با همان قیمت‌های قبلی باید فرایند ثبت‌نام و تکمیل وجه خود را انجام دهند.

لیست محصولات عرضه شده در فروش فوری بهمن موتور
در طرح فروش فوری بهمن موتور، خودروهای زیر عرضه می‌شود:
دیگنیتی پرایم با قیمت یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ۱ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با دو رنگ سفید و مشکی  توسط بهمن موتور عرضه می‌شوند.

گروه دیگر محصولات بهمن موتور که در این طرح عرضه می‌شوند خودروهای باری و تجاری هستند که شامل؛ وانت کارا تک کابین تیپ ۴ با قیمت ۴۴۸ میلیون و ۱۵ هزار تومان، وانت کارا دو کابین تیپ ۴ با قیمت ۴۶۹ میلیون و ۱۵ هزار تومان و ون باری اینرودز با قیمت ۶۹۹ میلیون و۱۵ هزار تومان  که تنها با رنگ سفید عرضه می‌شوند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.