stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 462855
  • 23 تیر 1402 - 14:39
0

توسعه طرح های خوزستان، با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریالی دولت

توسعه طرح های خوزستان، با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریالی دولت
استاندار خوزستان گفت: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان برای انجام پروژه‌های استان اختصاص داده شده است.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان اظهار داشت: این میزان اعتبار تخصیص داده شده در سفر دوم رییس جمهور به استان، کمک شایانی به انجام طرح‌ها و پروژه‌های استان می‌کند.

این مقام مسئول گفت: مدیران در سطح ملی باید از مشکلات و مسائل استان اطلاع داشته باشند و مسئولان خوزستانی باید ارتباط بهتر و بیشتری را با مدیران خود در وزارتخانه‌های مربوطه داشته باشند تا بتوانند برای استان امتیازات و اعتبارات بهتری را کسب کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهم‌ترین عامل کنترل مدیریت بودجه است افزود: مدیران دستگاه‌ها باید اطلاع و نظارت کافی را بر نحوه هزینه کرد بودجه داشته باشند و بهترین شکل در جذب و استفاده از بودجه اقدام کنند.

حسینی محراب ادامه داد: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که اختیار نظارت، اقدام و تخصیص اعتبار به پروژه‌های درون خوزستان به مدیران درون استان داده شود و در صورت پذیرفته شدن این پیشنهاد، پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت.

استاندار خوزستان افزود: در سطح ملی پیگیر پیشرفت هر چه بیشتر پروژه‌هایی همچون آبرسانی غدیر، فدک، کوثر و طرح‌های فاضلاب در استان هستم تا با رفع مشکلات روند اجرای این طرح‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

حسینی محراب با بیان اینکه خوزستان دچار یک عقب ماندگی تاریخی به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی است گفت: این عقب ماندگی با تلاش مدیران قابل جبران است و ضرورت دارد به صورت شبانه روزی پیگیر مسائل استان باشند.

وی تاکید کرد: باید اقدامات موثرتری از استان‌های دیگر برای پیشرفت استان انجام داد و در این راه از شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان نیز باید کمک گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.