stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 463469
  • 07 مرداد 1402 - 19:35
0

تقویت توده هوای گرم در خوزستان

تقویت توده هوای گرم در خوزستان
خوزستان - مدیرکل هواشناسی خوزستان از تقویت توده هوای گرم در استان خبر داد و گفت: از اواسط هفته جاری مجدداً شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی مناطق خوزستان باشیم.
قلم | qalamna.ir :

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از فردا تا آخر هفته جاری به‌تدریج روند تقویت توده هوای گرم در استان خوزستان مشاهده می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود از اواسط هفته جاری مجدداً شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال خوزستان باشیم.

سبزه زاری عنوان کرد: در این ایام وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و بعضاً مرکزی خوزستان برای ساعاتی به‌صورت متوسط همراه با غبار محلی خواهد بود. در این هفته به علت جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و وقوع شرجی صبحگاهی و شامگاهی در نوار ساحلی و مناطق جنوب شرق خوزستان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: تا روز دوشنبه هفته جاری در برخی ساعات شمال خلیج فارس مواج خواهد بود. در شبانه روز گذشته شوش با ۴۹.۷ و ایذه با ۲۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۴۸.۷ و حداقل به ۳۰.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.