stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 464248
  • 05 مرداد 1402 - 9:10
0

تداوم خدمات پزشکی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان

تداوم خدمات پزشکی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان
تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و ... برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.
قلم | qalamna.ir :

دومین مرحله از ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط گروه پزشکی جهادی امام رضا علیه السلام در کوی منبع آب کلان شهر اهواز برگزار شد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در حاشیه دومین مرحله از ارائه خدمات پزشکی رایگان(چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ) که با مشارکت این شرکت توسط گروه جهادی پزشکی امام رضا علیه السلام برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم بیان کرد: طی ماه‌های گذشته با همت کارکنان این شرکت اقدامات خوبی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در حوزه‌های مختلف صورت گرفته، از جمله برنامه ریزی جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان با همکاری گروه پزشکی جهادی امام رضا علیه السلام و اجرای دومین مرحله از این خدمات در مناطق کم برخوردار بوده است.

محمدی مدیرعامل شرکت با بیان اینکه مرحله اول این برنامه در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار شد؛ گفت: امروز نیز به یاری پروردگار مرحله دوم ارائه خدمات پزشکی و تجهیز داروی رایگان در کوی منبع آب انجام شده و صدها بیمار ویزیت شدند.

محمدی به دیگر اقدامات شرکت فولاد اکسین در حوزه‌ مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و … برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

جباری سرپرست گروه جهادی پزشکی و جراح مغز، اعصاب، دیسک و ستون فقرات با بیان اینکه دهه عاشورا نماد ایثار و مظلومیت است، اظهار کرد: بنده به همراه ۲۰ نفر از پزشکان همکارم توفیق پیدا کرده‌ایم در این ایام در خدمت ملت شریف اهواز‎ باشیم.

وی گفت: تقریبا ۱۶ سال است که در نقاط مختلف کشور مشغول به فعالیت هستیم، گروه جهادی پزشکی امام رضا (ع) هم اکنون متشکل از ۲۰۰ پزشک متخصص از سراسر کشور است و به لطف خداوند متعال تعداد این پزشکان روز به روز در حال افزایش می باشد.

این جراح مغز و اعصاب ضمن تقدیر از کادر درمان گفت: بسیار خرسندم که در کنار پزشکان زحمتکش با وجود مشکلات زیادی که دارند در حال کمک رسانی به مردم نیازمند هستم.

جباری عنوان کرد: گروه پزشکی جهادی امام رضا برنامه ویزیت و داروی رایگان را قبلاً ماهانه برگزار می‌کرد، اما هم اکنون به دلیل استقبال کادر درمان هر هفته یا یک هفته در میان در مناطق مختلف کشور در حال خدمات رسانی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.