stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 464260
  • 28 مرداد 1402 - 13:05
5

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان مابه‌تفاوت ارز دارو توسط بیمه سلامت خوزستان

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان مابه‌تفاوت ارز دارو توسط بیمه سلامت خوزستان
خوزستان - مدیرکل بیمه سلامت خوزستان میزان پرداخت ماهانه ما به تفاوت ارز دارو در استان در قالب طرح دارویار را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا رضایی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه ماهانه علاوه بر سهم سازمان، از سوی بیمه سلامت ۲۰ میلیارد تومان برای ما به تفاوت نرخ ارز در قالب طرح دارویار به داروخانه‌های بخش خصوصی در قبال نسخ دارویی تحویلی به بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: سهم اولیه سازمان در قبال بیمه‌شدگان، ماهانه حدود ۱۲ میلیارد تومان است که با جمع طرح دارویار حدود ۳۲ میلیارد تومان برای دارو در سطح استان خوزستان در بخش سرپایی پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: با واگذاری پرداخت دارو، از ابتدای آذرماه پارسال شاهد اتفاق‌های خوبی در صندوق روستاییان و عشایر هستیم که منجر به پرداخت سریع مطالبه این بخش به داروخانه‌ها با کمترین وقفه و رضایت‌مندی موسسه‌های ارائه‌دهنده خدمات دارویی شده است.

رضایی با بیان اینکه قبل از این، پرداخت مطالبه داروخانه‌ها در بخش روستایی با تاخیر یکساله از جانب نهاد‌های متولی انجام می‌شد، ادامه داد: اما اکنون این وجوه با تاخیر کمتر از یک ماه پرداخت می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در پایان گفت: بیمه‌شدگان اداره‌کل بیمه سلامت درصورت وجود هرگونه مشکل می‌توانند با سامانه شبانه‌روزی ١۶۶۶ تماس بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.