stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472058
  • 24 اسفند 1402 - 13:07
1

اعمال بیش از یک هزار بازرسی بر واحد‌های صنفی و توزیعی خوزستان

اعمال بیش از یک هزار بازرسی بر واحد‌های صنفی و توزیعی خوزستان
خوزستان - معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

جباری معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون یک هزار و ۹۷۱ بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی استان انجام شده است. در اجرای این طرح بازرسان ادارات صمت، تغزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها بر روند توزیع کالا‌های اساسی و فعالیت‌های خدماتی نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد:در بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی ۸۳۴ پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۵۱۱ پرونده در بخش کالا و ۳۳۳ پرونده در بخش خدمات است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا ۲۴ فروردین ادامه دارد، بیان کرد: از ابتدای امسال نیز تاکنون ۳۱۰ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام شده است و برخی از واحد‌های صنفی اخطاریه پلمب گرفته اند.

جباری از تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی و خدماتی خبر داد و اظهار داشت: تمامی این بازرسی‌ها در صبح و عصر حتی در ایام تعطیل انجام می‌شود.

توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفند

عبدالهادی فرخ تبار معاون اقتصادی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در دمین سال متوالی ذخیره سازی میوه شب عید توسط تعاون روستایی و بخش خصوصی انجام شده است.

این مقام مسئول افزود: برای ایام عید بیش از ۴۰۰ تن سیب قرمز، سیب زرد و پرتقال تامسون ذخیره سازی شده است که از امروز توزیع آنها تا سوم فروردین ماه با نرخ مصوب در ۹۴ غرفه در سراسر کشور انجام می‌شود. با افزایش جوجه ریزی، وارادات گوشت گرم و ذخیره سازی گوشت‌های منجمد مشکلی در تامین و توزیع مواد پروتئینی وجود ندارد و با گشت‌های نظارتی و مشترک با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان توزیع شکر و برنج در فروشگاه‌های معتبر، عامل‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انجام می‌باشد.

فرخ تبار اظهار داشت: با اقدامات انجام شده توزیع کالا‌های اساسی و مواد پروتئنی در بازار و واحد‌های صنفی در حال انجام است.

 گشت‌های نظارتی اتاق اصناف بر بازار

صفدر شاه ولی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اهواز نیز در این برنامه گفت: روزانه ۸ تیم گشت اتاق اصناف و دو تیم گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، صمت و جهاد کشاورزی بر روند توزیع کالا و خدمات در بازار نظارت می کنند.

این مقام مسئول افزود: همچنین اتاق اصناف نیز به سامانه ۱۲۴ متصل شده است و نظارت بر واحد‌های صنفی و خدماتی به صورت روزانه انجام می‌شود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.