stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024
  • کد خبر : 477867
  • 24 مرداد 1403 - 14:15
0

باید سر تعظیم برای زنان ایران فرود آوریم

باید سر تعظیم برای زنان ایران فرود آوریم
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: محمدجعفر قائم پناه معاون اجرائی رئیس جمهور روز چهارشنبه در همایش روز داروسازی ایران گفت: همه کسانی که در کابینه هستند معتقد به رویکرد تغییر برای رضایتمندی و عزتمندی مردم هستند، اگر کسی عزت ایران را می‌خواهد باید اکثریت مردم را راضی نگه دارد. رضایت مردم در جمهوری اسلامی یعنی عزت ایران.

وی تاکید کرد: هر کس موجب نارضایتی مردم شود، نه ایران را دوست دارد و نه رهبر انقلاب را، اگر قوانین، رفتار یا کرداری منجر به نارضایتی مردم شود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد می‌کند.

قائم پناه افزود: در رویکردهای خود باید اساس را بر این بگذاریم که مردم ارباب ما هستند و باید در مقابل اربابان خود، کرنش کرد، باید سر تعظیم بر زنان این کشور فرود آورد. نباید برخوردهایی که خدای ناکرده عزت زنان و دختران و خواهران ما را لکه‌دار کند،وجود داشته باشد، باید عزت زنان و جوانان حفظ شود.

وی گفت: مردم ما بیش از هر چیز دیگری عزت و کرامت را می‌خواهند و باید متعهد شویم که عزت زنان و جوانان را حفظ کنیم و با زبان تکریم با زنان و دختران صحبت کنیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: مهم نیست چه کسی وزیر شود مهم این است که امید ایجاد کنیم؛ مهم این است که باور ایران جایگاه فعلی را ندارد و باید به جایگاهی والاتر و برتر از آنچه هست باشد

وی گفت: ایران باید عزتمند باشد؛ سابقه تاریخی و ملی ما یک ایران با عظمت است ایران هیچگاه ذلیل نبوده و به فضل الهی ذلیل نخواهد شد؛ مردان و زنان ایرانی همه باید تلاش کنیم عزت ایران و مردمان آن را حفظ کنیم.

قائم پناه ادامه داد: باید ایرانی در تمام دنیا سرافراز باشد؛ باید کودکان ما در آینده امید داشته باشند که ایرانشان سرافراز است؛ همه جانفشانی کنیم؛ چو ایران نباشد، تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد، همه حول یک محوریم و آن برای عزت ایران و رهبری و آینده روشن کودکانمان است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می کنند و می گویند توفیق این دولت، توفیق مجلس و مردم و نظام است، بنابراین از نمایندگان مجلس درخواست می کنم به کابینه پیشنهادی آقای دکتر پزشکیان که نماد وفاق ملی است رأی دهند و کمک کنند دولت زودتر مستقر شود.
وی گفت: در حوزه داروسازی وقتی کار علمی انجام می شود و بیماری را تشخیص می دهید، معمولا پروتکل درمانی ثابت است و مهم نیست پزشک مسیحی است یا مسلمان یا بلوچ و کرد و لر؛ همه یک نسخه می نویسند.

معاون اجرائی رئیس جمهور افزود: اگر بنای کار ما علمی شود و کشور بر مبنای دانایی بچرخد، مسلم بدانید مهم نیست چه کسی بر سر کار باشد مهم این است که رویکرد علمی باشد
قائم پناه تاکید کرد: کمک کنید ایران را عزتمند کنیم به زنان و مردان این کشور امید بیافرینم و جوانانمان به آینده امیدوار باشند و مام میهن را ترک نکنند و در این کشور بمانند و کشور را آباد کنند و ایران عزیز را بسازند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.