stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۵ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 5 September , 2024
  • کد خبر : 478838
  • 15 شهریور 1403 - 14:18
0

منبع مصری: نتانیاهو با ادعاهای خود درباره مصر زمینه را برای اعلام شکست در غزه مهیا می‌کند

منبع مصری: نتانیاهو با ادعاهای خود درباره مصر زمینه را برای اعلام شکست در غزه مهیا می‌کند

منبع بلند پایه مصری گفت بنیامین نتانیاهو با ادعاهای خود مبنی بر انتقال سلاح از مصر به نوار غزه زمینه را برای اعلام شکست امنیتی و سیاسی خود و ناتوانی از دستیابی به اسرای اشغالگر در نوار غزه یا تحقق هرگونه پیروزی نظامی در این باریکه و کرانه باختری اشغالی مهیا می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

منبع عالی رتبه مصری گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دروغ‌هایی را برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در نوار غزه رواج می‌دهد و طرح ادعاهایی مبنی بر قاچاق سلاح از مصر دروغ دیگری برای توجیه شکست کابینه او در کنترل ورود سلاح به نوار غزه است.

این منبع عالی رتبه به شبکه«القاهره الاخباریه» گفت کابینه رژیم صهیونیستی اعتبار خود را در سطح داخلی و خارجی به طور کامل از دست داده است، اما همچنان به دروغ پراکنی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود ادامه می‌دهد.

این منبع ادامه داد: نتانیاهو با ادعاهای خود مبنی بر انتقال سلاح از مصر به نوار غزه زمینه را برای اعلام شکست امنیتی و سیاسی خود و ناتوانی از دستیابی به اسرای اشغالگر در نوار غزه یا تحقق هرگونه پیروزی نظامی در این باریکه و کرانه باختری اشغالی مهیا می‌کند.
وی بر ناراضی همه طرف‌ها از اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی در به شکست کشاندن همه تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش بس تاکید کرد.

این منبع گفت اظهارات نتانیاهو پیامی پیش دستانه برای ایالات متحده آمریکا مبنی بر مخالفت او با هرگونه پیشنهاد برای آتش بس و به شکست کشاندن همه تلاش‌های صورت گرفته برای آتش بس و تبادل اسرا است.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.