stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 48896
  • 21 فروردین 1399 - 15:23
2
نوروز امسال رخ داد؛

کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین در همدان

کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین در همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف بنزين در هر 9 شهرستان استان همدان در نوروز و تعطيلات ابتدايي سال 99 کمتر شده و نسبت به همين مدت در سال قبل، 51 درصد كاهش یافت.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، امین روستایی بیان کرد: با توجه به آمار و ارقام مصرف در بازه زمانی اول تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹، در مجموع نرخ مصرف همه شهرستان ها از ابتدا تا پایان بازه منفی و بی سابقه است. 

وی با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده مشارکت هم‌استانی های فهیم در طرح فاصله گذاری اجتماعی و خانه ماندن برای شکست کرونا است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز چهاردهم فروردین ماه نرخ رشد مصرف بنزین در شهرستان ها به طور متوالی منفی بوده و مصرف امسال در همین مدت نصف شده است.
روستایی همچنین تصریح کرد: میزان مصرف سوخت بنزین در سیزدهمین روز از سال جدید یعنی در روز طبیعت سابقه نداشته و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۶۷ درصدی مصرف این فرآورده بودیم.
وی با بیان اینکه در مدت اشاره شده هیچ یک از جایگاه ها تعطیل نبوده، یادآور شد: تمامی ۱۲۲ جایگاه عرضه فرآورده سوخت منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا، شبانه روزی فعال و خدمت رسانی کردند.
مدیر منطقه همدان در این راستا با بیان این که مصرف بنزین در هر ۹ شهرستان استان همدان در نوروز و تعطیلات ابتدایی سال ۹۹ کمتر شده و نسبت به همین مدت در سال قبل، ۵۱ درصد کاهش یافت، خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۶ کارگروه چهار نفره متشکل از کارشناسان و بازرسان در ۱۶ روز متوالی از جایگاه ها بازدید کرده و عملکرد آنها زیر ذره‌بین‌ بود؛ به طوری که هر جایگاه حداقل ۴ بار بازدید شده تا این مراکز هرچه بهتر به شهروندان خدمات ارائه دهند.، 
این مسئول در پایان صحبت های خود تصریح کرد: در این بازدیدها، وضعیت بهداشتی جایگاه و اپراتورها از جمله ضدعفونی کردن مستمر تجهیزات، موجودبودن دستکش در کنار نازل‌ها، موجودی فرآورده، فعال بودن تمامی نازل ها، دوربین های نظارتی، وضعیت ایمنی و آماده به کار بودن کپسول های اطفاء حریق و … کنترل و با پیگیری، نواقص موجود رفع شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.