stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 63896
  • 21 فروردین 1399 - 22:17
0

مشگین شهر قابلیت تبدیل به مقصد اصلی گردشگری کشور را دارد

مشگین شهر قابلیت تبدیل به مقصد اصلی گردشگری کشور را دارد
مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر گفت: افتتاح پروژه‌های خاص در مجموعه پل معلق، مشگین شهر از توانایی تبدیل به مقصد اصلی گردشگری کشور برخوردار خواهد شد
قلم | qalamna.ir :

جواد قربانی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح تونل نور در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر با بیان اینکه هر ماه با اجرای یک طرح و افتتاح یک پروژه خاص در مجموعه پل معلق، مشگین شهر از توانایی تبدیل به مقصد اصلی گردشگری کشور برخوردار خواهد شد، عنوان کرد: با تحقق چنین مهمی، مجموعه پل معلق مشگین شهر در آسمان گردشگری کشور بیش از بیش خواهد درخشید.

مدیر عامل مجموعه پل معلق مشگین شهر افزود: به امید خدا پس از برپایی جشن شکست کرونا و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان مشگین شهر در این فضای زیبا و مفرح، پذیرای شهروندان و گردشگران خواهیم بود

قربانی یادآور شد: شهرستان مشگین شهر علاوه بر پل معلق دارای آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متعدد از جمله کهنه قلعه، بقعه شیخ حیدر، پارک جنگلی، بقعه امامزاده سید ابراهیم خراسانی و مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلار باغی لاهرود و…. است.

وی یادآور شد: لازم است تا آحاد مردم به هشدارهای بهداشتی توجه کرده و در حال حاضر از سفر به مراکز گردشگری مشگین شهر خودداری کنند تا بعد از شکست کرونا پذیرای میهمانان و مسافران باشیم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.