stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 8247
  • 23 مهر 1394 - 12:15
4

آپارتمان ۲۰۰ متری در جنوب تهران چند؟+جدول

وجود واحدهای آپارتمانی خیلی بزرگ در جنوب تهران عقلانی نیست اما واحدهای بالای ۱۰۰ متر نیز در جنوب تهران از واحدهای بزرگ محسوب می‌شوند.

قلم | qalamna.ir :
اقتصادنیوز نوشت: بزرگترین و گران‌ترین واحد آپارتمانی واقع در جنوب تهران، مربوط به واحدی ۲۰۰متری در محله منیریه است که با قیمت ۱٫۴ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. 
 
در شهر تهران خانه با متراژهای مختلف وجود دارد؛ از واحدهای زیر ۳۰ متر گرفته تا واحدهایی که زیربنای آنها بیش از ۵۰۰ متر است، اما نمی‌توان گفت که این واحدها در همه جا به یک اندازه هستند، زیرا واحدهای کوچک بیشتر در مناطق جنوبی تهران و واحدهای بزرگ در مناطق شمالی تهران ساخته‌ شده‌اند.
 
اما با کمی جست و جو می‌توان واحدهای بزرگ در مناطق جنوبی تهران را نیز یافت، البته وجود واحدهای آپارتمانی خیلی بزرگ در جنوب تهران عقلانی نیست اما واحدهای بالای ۱۰۰ متر نیز در جنوب تهران از واحدهای بزرگ محسوب می‌شوند.
 
یکی از مشاوران املاک در محله منیریه گفت: بزرگ‌ترین واحد آپارتمانی در این محله ۲۰۰ متر مربع است که قیمت هر متر مربع از آن هفت میلیون تومان است و این واحد با قیمت ۱٫۴ میلیارد تومان گران‌ترین واحد در این محله و احتمالاً در تمامی محله‌های جنوبی تهران به شمار می‌رود. 
 
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.