stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 116859
  • 10 اردیبهشت 1399 - 17:35
5

تولید سالانه ۱۵ تُن بذر پایه توسط شرکت دانش بنیان همدانی

تولید سالانه ۱۵ تُن بذر پایه توسط شرکت دانش بنیان همدانی
شرکت دانش بنیان پژوهش بذر اکباتان تمام نیاز استان همدان را در بذر پایه گندم و جو تامین و سالانه تولیدی بالغ بر 15 تُن دارد.
قلم | qalamna.ir :

شرکت دانش بنیان پژوهش بذر اکباتان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و در زمینه های تولید هسته اولیه طبقات مختلف بذور گیاهان زراعی و نهال، فروش و بازاریابی(غیر هرمی، غیرشبکه ای و غیر اینترنتی) تحقیق و توسعه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته، تولید گیاهچه و پیوندک وغیره امکان فعالیت دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار قلم بیان کرد: این روزها تنها در زمینه های تولید هسته اولیه طبقات مختلف بذور گیاهان زراعی وارد کار شده ایم و باقی هدف هایمان را به مرحله اجرا نرسانده ایم.

هرمز سلطانی با بیان این که این شرکت، تمام نیاز استان همدان را در زمینه بذر پایه گندم و جو تامین می کند، ادامه داد: در حال حاضر ۷ نفر به صورت مستقیم و چندین کارگر و تکنیسین به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند که در صورت پیش روی کار و شروع حوزه های دیگر فعالیت ها چون تولید گیاهچه و پیوندک، برای افراد بیشتری نیز اشتغال زایی خواهد کرد.

وی در ادامه گفت و گو افزود: در این شرکت، سالانه حدود ۱۴ تا ۱۵ تُن تولید بذر پایه گندم و جو دیم داریم اما تاکنون تسهیلاتی نتوانسته ایم دریافت کنیم.

سلطانی با بیان این که برای دریافت تسهیلات اقدام کرده ایم اما موفق به دریافت آن نشده ایم، عنوان کرد: مشکل مجوز سر راه این موضوع قرار دارد به نوعی که مطرح می شود که فعالیت ما جز برنامه ها و عملکردهایی است که خودِ جهاد کشاورزی باید پیش ببرد و نیازی به وجود یک شرکت در این زمینه نیست.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به این موضوع گفت: در صورت حمایت از شرکت ما قادر به افزایش میزان تولیدات، ایجاد اشتغال بیشتر و ورود به عرصه دیگر فعالیت هایمان نیز خواهیم بود.

 

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.