stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 182511
  • 08 آبان 1399 - 10:58
4

اشتغال بیش از هزار ۷۰۰ نفر مددجو بهزیستی فارس

اشتغال بیش از هزار ۷۰۰ نفر مددجو بهزیستی فارس
از ابتدای امسال تا کنون برای بیش از هزار ۷۰۰ مددجوی بهزیستی فارس اشتغال زایی شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال ۹۹، سه هزارو ۱۶۹ نفر بوده که از ابتدای امسال تا کنون برای بیش از یک هزار ۷۰۰ نفر از طرق مختلف اشتغال زایی شده است.
 محمد صادق کشفی نژاد افزود: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه برای ایجاد اشتغال در بهزیستی مشاغل خانگی است و افراد علاقه‌مند تحت پوشش، برای فعالیت در این حوزه شناسایی و پس از دوره‌های آماده سازی شغلی ساماندهی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ بیش از ۳۵۳ نفر از گروه‌های هدف در بخش مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۷۲۵ میلیون ریال برای حفظ و تثبیت شغل و همچنین ایجاد شغل پایدار به مددجویان پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی فارس افزود: در شش ماهه نخست امسال به ۳۷۲ نفر از افراد تحت پوشش ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات با اولویت مشاغل خانگی و آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
کشفی نژاد افزود: درحال حاضر بهزیستی فارس به طرح‌های مشاغل خانگی تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی در بانک‌های عامل با باز پرداخت ۸۴ ماهه پرداخت می‌کند که زنان سرپرست خانوار در اولویت پرداخت این تسهیلات قرار دارند.
وی اضافه کرد: کافرمایان دارای طرح‌های شغل آفرین و همچنین کارآفراینان دارای ایده می‌توانند با استفاده از مشوق‌های بهزیستی از قبیل تسهیلات کارفرمایی در قبال به‌کارگیری ۴۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال بهره‌مند و یا از مشوق‌های بیمه سهم کارفرمایی استفاده نمایند.
مدیرکل بهزیستی فارس خاطر نشان کرد: افراد تحت پوشش نیز می‌توانند به سایت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به آدرس inhb.ir مراجعه و از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شوند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.