stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳ Saturday, 21 December , 2024
  • کد خبر : 342704
  • 24 فروردین 1400 - 16:19
4
معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان:

دفاتر پیشخوان دولت، ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی جهت ارائه خدمات را ایجاد کنند

دفاتر پیشخوان دولت، ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی جهت ارائه خدمات را ایجاد کنند
هرمزگان-معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان گفت: بیش از 800 خدمت از بستر الکترونیکی به مردم ارائه می شود که می توانند از طریق اینترنت از آن استفاده کنند و دستگاه ها باید روش های ارائه خدمات خود را در بستر فضای مجازی و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی کنند.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان، اظهارداشت: در وضعیت قرمز شیوع کرونا، باید جدیت بیشتری برای رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم و فروش آنلاین محصولات از بستر اینترنت افزایش یابد.

وی ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک به این معناست که مردم در خانه باشند و دسترسی راحت به خدمات الکترونیکی داشته باشند و باید زیرساخت های آن مهیا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دولت الکترونیک در استان، بر ضرورت تقویت، مشارکت و تجهیز کامل زیرساخت های دولت الکترونیک تأکید کرد و افزود: توسعه و افزایش استفاده از خدمات دولت الکترونیک در کاهش شیوع کرونا نقش موثری دارد.

شیبانی با اشاره به نقش دولت الکترونیک در کاهش ترددها و کمک به کاهش شیوع کرونا، تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه دولت الکترونیک و با تایید استاندار هرمزگان، مصوب شد دستگاه‌های دولتی ارائه خدمات تمام الکترونیکی و اطلاع رسانی و آموزش عمومی برای حذف مراجعه حضوری مردم به ادارات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: بیش از ۸۰۰ خدمت از بستر الکترونیکی به مردم ارائه می شود که می توانند از طریق اینترنت از آن استفاده کنند و دستگاه ها باید روش های ارائه خدمات خود را در بستر فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت، خواستار ایجاد ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی جهت ارائه خدمات در این مراکز شد و خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر دفاتر پیشخوان الزامی است، چون رعایت توصیه‌های بهداشتی در این دفاتر به عنوان یکی از محل‌های پر رفت‌ و آمد از اهمیت ویژه برخوردار است و مدیران این دفاتر به منظور کاستن از بار مراجعه همزمان، نسبت به ایجاد ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی ارائه خدمات اقدام کنند.

شیبانی اظهار داشت: فروش اینترنتی کالاها راهکاری مهم برای قطع زنجیره کرونا است و فروشگاه ها باید کسب و کار خود را اینترنتی کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه دولت الکترونیک، می توانیم شرکت ها و فروشگاه هایی که خدمات آنلاین دارند را از طریق پرتال استانداری معرفی کنیم.

در این جلسه نمایندگان دستگاه ها و جمعی از نخبگان و کارشناسان، نظرات خود را در خصوص راه های مقابله با کرونا و کاهش تردد مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.