مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه فارس گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حمایت از چرخه تولید و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در سه ماهه اول سال جاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بازدید از مجاری عرضه و مصرف کنندگان عمده توسط همکاران منطقه و نواحی صورت گرفته است.
امیر بنی کریمی با بیان اینکه تامین و توزیع به موقع فرآوردههای نفتی و با کمیت و کیفیت مطلوب به مردم از وظایف اصلی شرکت ملی پخش است، افزود: لایروبی مخازن، راه اندازی جایگاه های جدید، رفع آلودگی، کنترل کمی وکیفی تلمبهها، بازدید از مخازن جایگاه و شناسایی وتعین سهمیه سوخت مصرف کنندگان واقعی ازجمله مواردی است که در بازدید از جایگا هها مورد پایش قرار میگیرند.
وی اظهارداشت: در استان فارس روزانه بیش از ۱۲ میلیون انواع فرآوردههای نفتی از طریق ۲۸۲ باب جایگاه عرضه سوخت بدون وقفه توزیع میشود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه فارس تصریح کرد: در فصل بهار بیش از ۲۷ هزار آزمایش کنترل کمی و کیفی انواع فرآوردههای نفتی در زمان تخلیه و بارگیری در انبارهای نفت استان با هدف ارائه سوخت مطلوب به مصرف کنندگان انجام شده است.
بنی کریمی با بیان اینکه استان فارس به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور شناخته میشود، گفت: کنترل و پایش دورهای عملیات چرخه سوخت رسانی و آموزش کارکنان و نیروها از جمله اقدامات این منطقه در راستای پیشگیری و جلوگیری از انحراف فرآورده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه فارس تصریح کرد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ این شرکت به طور ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص نحوه عملکرد جایگاهها است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه فارس تصریح کرد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ این شرکت به طور ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص نحوه عملکرد جایگاهها است.