stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 159590
  • 01 شهریور 1399 - 14:12
1
در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های دالاهو مطرح شد:

عضویت بیش از ٢ هزار نفر در کتابخانه های دالاهو/ مسابقه کتاب خوانی حماسه حسینی در دالاهو برگزار می‌شود

عضویت بیش از ٢ هزار نفر در کتابخانه های دالاهو/ مسابقه کتاب خوانی حماسه حسینی در دالاهو برگزار می‌شود
کرمانشاه/قلم: دومین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان دالاهو به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو به ریاست کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو و با حضور مریم اکبری، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری؛ محمد صیدمحمدی، بخشدار مرکزی شهرستان؛ علی شبستری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حمید مهدی پور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو و سایر اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد.

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان، ضمن تسلیت ایام فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی باید باعث پیشرفت کتابخانه ها و توسعه کتابخوانی شود و ما باید با طرح ها، برنامه ریزی و برگزاری برنامه های فراگیر، کتابخوانی را به یک رفتار تبدیل کنیم.

وی افزود: امروزه بیماری منحوس کرونا یک مشکل دست و پاگیر شده و تمام برنامه ها را مختل کرده و ما باید نگذاریم خللی در پیشرفت فعالیت ها ایجاد کند و فعالیت ها را از طریق فضای مجازی و ارتباط با مخاطبین ادامه دهیم.

در ادامه این جلسه مریم اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی دالاهو گفت: کتاب و کتابخوانی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خصوص برگزاری برنامه مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام محرم افزود: برگزاری مسابقه کتاخوانی حماسه حسینی با همکاری ادارات فرهنگی سطح شهرستان ابتدا در قالب جمع خوانی کتاب و سپس برگزاری مسابقه با حضور حداکثری مدیران سطح شهرستان یکی از برنامه های فرهنگی ایام محرم است که به میزبانی کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

اکبری همچنین ضمن اشاره بر ترویج فرهنگ اهدای کتاب، از همه اعضاء حقیقی و حقوقی انجمن دعوت کرد که به اجرای این فرهنگ حسنه نگاه ویژه ای داشته باشند.

حمید مهدی پور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو، در پایان در خصوص مصوبات جلسات قبل مطالبی را ارائه کرد و در ادامه به بیان برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام محرم و همچنین به شرح برنامه‌های ویژه این ایام اشاره کرد و در ادامه تعدادی از اعضای انجمن به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل مطرح شده و توسعه فرهنگ مطالعه در شهرستان دالاهو پرداختند.

وی عنوان کرد: شهرستان دالاهو دارای ۴ باب کتابخانه عمومی است و تعداد ۳۵۹۸۷ نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۲۹۱۷ نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو هستند.

مهدی پور در پایان خاطر نشان کرد: مساحت کل کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو ۲۱۲۴ متر مربع است که منابع کتاب این کتابخانه ها تعداد ۵۵ هزار جلد است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.