stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 170122
  • 03 مهر 1399 - 15:07
1

با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح چهار طرح گردشگری در فارس

با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح چهار طرح گردشگری در فارس
چهارطرح ملی در حوزه گردشگری در شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان و کوار با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال واشتغال‌زایی مستقیم برای ۸۵ نفر امروز به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: چهار طرح ملی متعلق به حوزه گردشگری امروز پنجشنبه در استان افتتاح شد.
مصیب امیری، با بیان اینکه این طرح‌ها امروز (سوم مهرماه ۹۹) به صورت همزمان با استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، کرمانشاه و تهران افتتاح شد، اظهار داشت: از ۳۰ طرح گردشگری استان‌های یادشده، چهار طرح به استان فارس تعلق دارد و در شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان و کوار به بهره‌برداری رسید.
این چهار طرح با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال برای ۸۵ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.
به گفته وی، در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) امسال نیز در استان فارس ۳۶ طرح تعریف شد که از این تعداد ۳۲ طرح توسط بخش خصوصی و چهار طرح نیز در بخش دولتی تعریف و اجرا شد.
  • امیری، افتتاح موزه نورآباد (مرکز شهرستان ممسنی)، مرکز فرهنگی سعدی، بخشی از محوطه سازی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی و مجتمع خدماتی رفاهی بیشابور کازرون را در زمره طرح‌های بخش دولتی در سال ۹۹ برشمرد و گفت: ۱۶ اقامتگاه بوم‌گردی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و تعداد اقامتگاه‌های فارس را به ۱۵۷ رساند.
    وی ادامه داد: با این روند ظرف ۲ سال گذشته در زمینه تاسیس اقامتگاه بومگری تا امروز، ۱۴۵ مرکز راه‌اندازی شده است؛ افزون براین ۱۵۰ طرح تاسیسات گردشگری، هتل‌آپارتمان و اردوگاه گردشگری با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد هم اینک در این استان در حال ساخت است.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.