stat counter
تاریخ : جمعه, ۹ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 29 November , 2024
  • کد خبر : 203418
  • 18 آذر 1399 - 19:37
5
در راستای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری

مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار

مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار
هرمزگان/ قلم-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: زمینه استفاده از مرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف فراهم شد.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بمنظور حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی حوزه روابط کار فراهم شد.

وی با بیان اینکه  زیرساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات است، افزود:  از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز،  اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور، انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل است.

 وی تصریح کرد: اپراتورهای این مرکز در حوزه‌های مختلف روابط کار بویژه حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری پاسخگو خواهند بود.

قابل ذکر است که جامعه هدف برای دریافت پاسخ سوالات خود درخصوص روابط کار،بیمه بیکاری وشکایات کارگری، می توانند با شماره گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.