stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 207305
  • 26 آذر 1399 - 12:05
2

تست کرونا در منزل شهریار

قلم | qalamna.ir :
از متداول ترین علائم این بیماری می‌توان به تب بالا، سر درد و سرفه‌های خشک زیاد اشاره نمود. البته تا آنجایی که محققان بر این اساس نظر داده‌‌اند، داشتن علائم مذکور به هیچ عنوان به معنی ابتلای افراد به کرونا نمی‌باشد. همان گونه که افراد مبتلا به این ویروس، علائم یاد شده را تجربه نخواهند کرد. از همین رو، تحقیقات نشان داده‌‌اند که تنها راه مطمئن برای اطلاع از سلامتی افرادی که این علائم را تجربه می‌کنند، انجام آزمایش می‌باشد.

تست کرونا در منزل شهریار راه بسیار مناسبی برای انجام آزمایش کرونا می‌باشد. به این دلیل که حضور در آزمایشگاه خطرناک و پر ریسک خواهد بود. افرادی که برای انجام آزمایش کرونا به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند، خود را در معرض مکانی بسیار پر رفت و آمد قرار و در نتیجه خطرناک قرار می‌دهند. این کار ممکن است برای افرادی که با داشتن علائم تصور می‌کنند که به کرونا مبتلا شده‌‌اند اما در حقیقت چنین نیست، گران تمام شود.
تست کرونا در منزل شهریار راهی مناسب برای جایگزینی حضور در مراکز آزمایشگاهی تشخیصی پر ریسک می‌باشد. با دریافت این خدمات، فرد متقاضی در منزل یا هرجای دیگری که حضور دارد و تمایل دارد که در آنجا تست کرونا در منزل را تجربه نماید، قابل انجام می‌باشد.
 
مراحل دریافت خدمات تست کرونا در منزل شهریار
برای اینکه با نحوه ارائه خدمات تست کرونا در منزل از سوی مجموعه هوم کا آشنا شوید، مراحل دریافت تست کرونا در منزل شهریار را به صورت مختصر بررسی می‌نماییم. برای بهره گیری از این خدمات از سوی مجموعه هوم کا، ابتدا می‌بایست این خدمات را از مجموعه هوم کا درخواست نمایید که تماس با شماره ۹۱۰۲۵۵۹۵-۰۲۱ یا ورود به سایت www.homeca.ir  دو روشی هستند که می‌توانند سبب بهره مندی از خدمات تست کرونا در منزل شهریار از سوی مجموعه هوم کا گردند.
پس از ثبت درخواست خدمات تست کرونا در منزل شهریار، از سوی مجموعه هوم کا، پرستاری که مهارت مورد نیاز در نمونه گیری را از پیش آموخته است، به محل حضور فرد متقاضی اعزام می‌شود. پس از نمونه گیری بر اساس نوع تست درخواست شده از سوی فرد متقاضی یا دستور پزشک، نمونه گرفته شده با رعایت استانداردها به آزمایشگاه طرف قرارداد با مجموعه هوم کا انتقال داده می‌شود. در ادامه متخصصان حاضر در آزمایشگاه به بررسی نمونه و تشخیص ویروس با توجه به نوع آزمایش می‌پردازند. پس از انجام کارهای مورد نیاز، پاسخ آزمایش در اختیار فرد متقاضی قرار خواهد گرفت. در صورتی که پاسخ تست فرد متقاضی مثبت اعلام شود، فرد می‌بایست هر چه سریعتر خود را قرنطینه نماید تا از سرایت ویروس به دیگران در منزل یا محل کار خود، ممانعت به عمل آورد.
 
انواع تست کرونا در منزل
بدون شک درک این موضوع که برای انجام یک آزمایش تشخیصی روش‌های مختلفی وجود دارند، کار ساده ای است. هر کدام از این روش‌ها، با دستورالعمل‌های خاصی به انجام آزمایش می‌پردازند. اما در نهایت نتیجه مثبت یا منفی را به ارمغان خواهند آورد. در ادامه با روش‌های تست کرونا در منزل شهریار آشنایی پیدا خواهیم کرد.
 
تست کرونا در منزل به روش آنتی بادی
در روش آنتی بادی، که نمونه مناسب و تعریف شده برای آن، نمونه خون است، متخصصان آزمایشگاه به دنبال آنتی بادی‌ها که واکنش گلبول‌های سفید خون در صورت ورود ویروس به بدن هستند، می‌پردازند. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آنتی بادی بین سه تا چهار هفته پس از ورود ویروس به بدن به حد شناسایی می‌رسند. این در حالی است که فرد آلوده در دو هفته ابتدایی آلوده شدن انتقال دهنده ویروس می‌باشد. لذا این روش نمی‌تواند برای غربالگری مناسب باشد.
 
تست کرونا در منزل به روش PCR
در این روش، بر خلاف آنتی بادی، ویروس شناسان به دنبال ژنوم‌های ویروس کرونا در نمونه ای هستند که از مایعات انتهای حلق یا ته بینی گرفته می‌شوند. جالب است بدانید که در صورت وجود ویروس در بدن، مکان‌های مذکور، محل تجمع ویروس محسوب می‌شوند. متخصصان آزمایشگاه در این روش، دو نوع از ژنوم ویروس کرونا را جستجو می‌نمایند که در صورت شناسایی هر دو نوع ژنوم، پاسخ تست کرونا در منزل به روش PCR، مثبت خواهد بود.

 اهمیت بالای تست کرونا در منزل شهریار
بدون تردید شرایط مردم در سرتاسر جهان در این روزها بسیار متاثر از ویروس کرونا می‌باشد و تمام مردم در سراسر دنیا به نوعی درگیر عدم ابتلا و پیشگیری از انتقال ویروس می‌باشند. بر اساس اخباری که از سراسر دنیا در خصوص آمار ابتلا به این ویروس و مرگ و میر ناشی از آن منتشر می‌شود، همچنان شاهد افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به این ویروس می‌باشیم. این آمار نشان می‌دهد که دسته ای از افراد بسیار آسیب پذیر تر در مقابل دریافت این ویروس می‌باشند. بر اساس تحقیقاتی که در اوایل ظهور این ویروس به اثبات رسیدند، این افراد در صورت ابتلا به کرونا علائم بسیار سختی را تجربه خواهند کرد و به احتمال بالا در انتها، کارشان به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌ها خواهد رسید. درصدی از این افراد که مقدار کمی نیز نیستند، جان خود را از دست خواهند داد. بنابراین، نیاز است تا به هر روش ممکن، چرخه انتقال این ویروس متوقف شود.

انجام تست کرونا در منزل شهریار به موقع، می‌تواند نقش اساسی برای تحقق هدف مذکور، ایفا نماید. این روش نسبت به حضور در آزمایشگاه، بسیار مطمئن تر خواهد بود.
مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با علم به اهمیت بالای انجام آزمایش کرونا در منزل کرج و تهران، اخدمات مذکور را برای تمام افراد نیازمند به این خدمات ارائه خو.اهد داد. کیفیت و دقت بالای این خدمات که تخصص بالای کارشنان و پرستاران این مجموعه سبب این اتفاق می‌شود، از جمله مهمترین دلایل پیشنهاد ما برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار می‌باشد.

مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار
بدون شک برای انتخاب بین انجام تست کرونا به روش سنتی یعنی حضور در آزمایشگاه‌ها که در شرایط کنونی ریسک بالای آن بر هیچکس پوشیده نیست و انتخاب خدمات تست کرونا در منزل شهریار، افراد بر اساس معایب و مزایای این دو روش مختلف، انتخاب خود را انجام خواهند داد. به همین منظور در ادامه با برخی از مهمترین مزایای تست کرونا در منزل شهریار آشنا خواهیم شد.

–    این روش از خروج افراد از منزل جلوگیری به عمل خواهد آورد. تست کرونا در منزل شهریار، می‌تواند در محل حضور فرد متقاضی که می‌تواند منزل، محل کار یا هر جای دیگری باشد، انجام پذیرد.
–    حضور در شلوغی و تراکم بالای جمعیت یکی از نگرانی‌های بسیاری از افرادی می‌باشد که قصد انجام آزمایش کرونا را دارند. تست کرونا در منزل شهریار سبب می‌شود تا این نگرانی برای افراد از بین برود. چرا که افراد در این روش، در محل حضور خود آزمایش می‌دهند.

–    هزینه‌هایی مانند پرداخت کرایه برای طی مسیر بین منزل تا آزمایشگاه در این روش، حذف خواهد شد. این هزینه ممکن به دلیل استفاده از مترو، تاکسی، اتوبوس یا اسنپ باشد. به هر حال، صرفه جویی در هزینه را می‌توان یکی از مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار دانست.

–    در صورت ابتلای فرد به ویروس کرونا، انجام تست کرونا در منزل شهریار سبب جلوگیری از انتقال ویروس به سایر افراد جامعه می‌شود که این موضوع در صورت رعایت از سوی همه افراد جامعه، می‌تواند کمک بسیاری در توقف چرخه انتقال کرونا در جامعه شود.

–    یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات آزمایش در منزل را می‌توان صرفه جویی در زمان دانست. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل کمبود وقت، انجام تست خود که بسیار ضروری می‌باشد را به تعویق اندازند که این موضوع سبب می‌شود تا در صورت ابتلای فرد به کرونا، اطرافیان وی به خطر بیفتند. تست کرونا در منزل شهریار، برای افرادی که با کمبود وقت مواجه می‌باشند، فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورد تا این افراد در زمان مرده خود، تست خود را انجام دهند.

–    از دیگر مزایای تست کرونا در منزل شهریار، می‌توان به دقت بالا و کیفیت مناسب این خدمات اشاره نمود که در حقیقت پارامتر مهمی برای تجربه یک آزمایش موفق محسوب می‌شود. در ادامه با دلایل و شرح بیشتری از این ادعا که تست کرونا در منزل شهریار با مجموعه هوم کا می‌تواند دقت به مراتب بالاتری نسبت به انجام آزمایش کرونا در آزمایشگاه داشته باشد، خواهیم پرداخت.

مجموعه خدمات درمانی و آزمایشگاهی هوم کا با تکیه بر دانش و تخصص پرستاران ماهر و دانش آموخته خود و نیز با همکاری آزمایشگاه‌های تخصصی تشخیص ویروس در سطح استان‌های تهران و البرز، تست کرونا در منزل شهریار را در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهد داد.
 
دقت تست کرونا در منزل شهریار مجموعه هوم کا
این موضوع که دقت تست کرونا در منزل شهریار را به مجموعه هوم کا تحلیل خواهیم کرد، دلیل مشخصی دارد. این دلیل را در قالب دو موضع نمونه گیری و انجام عملیات مورد نیاز در آزمایشگاه بیان خواهیم کرد.
مجموعه هوم کا، برای استخدام پرستاران و کارشناسانی که نیاز دارد، فیلترهای تخصصی و سختی را مد نظر قرار داده است. دلیل اصلی این موضوع، اهمیت کیفیت بالای خدمات در نزد مجموعه هوم کا می‌باشد.

پرستاران نمونه گیر مجموعه هوم کا، علاوه بر تحصیل در زمینه‌های تخصصی، دوره‌های مورد نیاز را گذرانده و آموزش‌های لازم را دیده اند. به همین سبب آشنایی کاملی با انواع روش‌های نمونه گیری مورد نیاز در تست کرونا در منزل شهریار را دارند. اهمیت نمونه گیری و تاثیر آن بر دقت آزمایش بر هیچکس پوشیده نیست و به همین سبب،  پرستاران آموزش دیده مجموعه هوم کا می‌توانند با نمونه گیری صحیح، سبب بالا رفتن بیش از پیش دقت آزمایش شوند.از سوی دیگر، لازم است این نکته ذکر شود که مجموعه هوم کا، با آزمایشگاه‌های تخصصی ویروس شناسی در استان‌های تهران و البرز که خدمات تست کرونا در منزل در این استان‌ها از سوی این مجموعه ارائه می‌شود، همکاری دارد. بدون شک، این آزمایشگاه‌ها به دلیل اعتبار بالا، از متخصصان و کارشناسان زبده و حرفه ای استفاده می‌نمایند. این موضوع در دقت تست کرونا در منزل شهریار مجموعه هوم کا، نقش زیادی ایفا می‌نماید.
 
هزینه تست کرونا در منزل شهریار
بدون شک از مهمترین پارامترهای مورد توجه افراد علاقمند به استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار، می‌توان به هزینه تست اشاره نمود. هزینه تست کرونا در منزل شهریار در درجه اول به نوع تست مربوط می‌شود. همان گونه که دانستیم، در نوع تست کرونا در منزل شهریار قابل انجام است که PCR و آنتی بادی هستند. بدون تردید این دو نوع از تست، به علت تفاوت در روش و تجهیزات مورد استفاده، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت.
در ادامه می‌توانید جدیدترین قیمت‌های تست کرونا در منزل شهریار مجموعه هوم کا را مشاهده فرمایید.
 

انواع تست توضیحات بازه قیمتی
تست پی سی آر ۴۸ ساعته ۴۳۰.۰۰۰ تومان
۲۴ ساعته ۵۳۵.۰۰۰ تومان
۱۲ ساعته* ۶۹۰.۰۰۰ تومان
تست خون – آنتی بادی ۲۴ ساعته ۱۹۵.۰۰۰ تومان
پکیج هوم کا پی سی آر و آنتی بادی ۶۵۰.۰۰۰ تومان

 
 علاوه بر این موضع شایان ذکر است که مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا، قیمت خدمات خود را بر اساس مصوبات اعلامی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌نماید. این امر با هدف افزایش تعداد افرادی که توانایی استفااده از این خدمات را داشته باشند، صورت می‌پذیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.