stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 102680
  • 23 فروردین 1399 - 3:07
2

اصناف مجاز برای شروع به کار باید تعهد دهند

اصناف مجاز برای شروع به کار باید تعهد دهند

ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز از اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و گفت: شروع به کار اصناف مشروط به ثبت نام، اخذ تعهد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان است.

قلم | qalamna.ir :

نورمحمد فردی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان البرز مقرر گردید صنوف کم خطر و کم ریسک  شهرستان‌های اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان غیر از کرج و فردیس با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی پس از ثبت نام در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir از روز شنبه مورخ ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی گفت: در خصوص شهرستان‌های کرج و فردیس علاوه بر مراکز تامین مایحتاج عمومی مردم، خدمات منازل خانگی، خدمات خودرو، رستوران‌های بیرون بر غذا، تاسیسات و فروشگاه‌های لوازم کشاورزی، قطعات یدکی خودرو، ایمنی و آتشنشانی، تعمیرگاه‌های خودروهای سبک و سنگین و ظروف یکبار مصرف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت نمایند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز افزود:  شرایط فعالیت این صنوف ثبت نام در سامانه markazsalamat.behdasht.gov.ir و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی است.

وی در مورد سایر صنوف شهرستان‌های کرج وفردیس اظهار داشت: کارگروهی با محوریت معاون امور اقتصادی استانداری،اتاق اصناف و ادارات ذیربط تشکیل تا به قید فوریت از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه اولویت‌ها را به صورت پلکانی و تدریجی مشخص و ابلاغ نمایند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع  به صورت مستمر بازرسی بهداشت محیط و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، بازرسین صمت و اتحادیه ها به محل واحدهای صنفی مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت و درمان محل کار آنها متوقف و تعطیل خواهد شد.

 فردی گفت: فعالیت‌های صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا به دلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها و فعالیت‌های پرخطر اعلام و تعطیل شده‌اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل خواهند بود.

 فردی گفت: برابر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از روز شنبه مورخ ۲۳ فروردین کلیه ادارات با حضور دو سوم کارکنان فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ انجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در پایان لازم می‌دانم از مدیریت و تدبیر دکتر شهبازی استاندار محترم، اعضای شورای تامین و کلیه مدیران مرتبط بویژه دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان و پرستاران و مهمتر از همه از همراهی خوب مردم فهیم و با فرهنگ البرز و اصناف و بازاریان که حقیقتا در اجرای طرح همراه و تلاش نموده اند صمیمانه تشکر کنم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.