stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 106756
  • 27 فروردین 1399 - 14:43
1
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان اعلام کرد:

دستگیری عاملان شایعه پراکنی در خصوص کرونا در همدان

دستگیری عاملان شایعه پراکنی در خصوص کرونا در همدان
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در پی رصد فضای مجازی در خصوص مقابله با شایعه سازان با موضوع کرونا در استان ، 48 نفر از عاملان شایعه دستگیر شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان این که در پی رصد فضای مجازی در خصوص مقابله با شایعه سازان با موضوع کرونا در استان ، ۴۸ نفر از عاملان شایعه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا استان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان به صورت دقیق و شبانه روزی اخبار منتشر شده در خصوص این بیماری که در فضای مجازی تولید و بازنشر می شد را زیر نظر داشتند.

وی در این راستا تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت مطالب منتشر شده در فضای مجازی که مخاطبان فراوانی نیز دارد ۴۸ نفر از افراد شایعه پرداز که اقدام به انتشار و یا بازنشر مطالب کذب که عموما امنیت روانی جامعه را دچار چالش می کرد شناسایی و دستگیر و ۳۶ مطلب غیر قانونی وخلاف واقع نیز از سایت ها وکانال ها حذف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان ادامه داد :با همکاری معاونت اجتماعی استان و پلیس فتا بیش از ۱۴۵ مطلب و فیلم مفید و مرتبط با بیماری کرونا در راستای اقناع سازی افکار عمومی در فضای مجازی منتشر که بازتاب بسیار خوبی داشته است.

سردار کامرانی صالح در ادامه تاکید کرد: امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی خط قرمز پلیس است و هر فردی که به هر عنوان قصد تشویش اذهان عمومی واخلال در نظم عمومی را داشته باشد با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی همدان در عین حال با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از آنها خواست تا افراد محتکر، گرانفروش و شایعه سازان فضای مجازی را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس معرفی و مطمئن باشند چنین افرادی به سزای عمل خود خواهند رسید.#

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.