stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 109521
  • 30 فروردین 1399 - 11:04
0

مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران

مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران
قلم | qalamna.ir :

بیماری کرونا که اواخر سال ۲۰۱۹ از چین شروع شد حالا به مشکل همه کشور‌ها تبدیل شده است. کرونا علاوه بر تبعات بهداشتی، اوضاع اقتصادی کشور‌ها را تحت تاثیر قرار داده و نیمی از جمعیت جهان را خانه نشین کرده است.

اما در این بین ارائه برخی از خدمات به مردم تعطیل بردار نیست و افراد ناگزیر هستند برای رفع برخی از نیاز‌های خود، منزل را ترک کنند. یکی از این نیازها، خدمات درمانی است. به همین دلیل مراکز درمانی که تحت هر شرایطی موظف به خدمت رسانی به مراجعان هستند راهی ندارند جز آن که با رعایت پروتکل‌های لازم، امکان یک معاینه و درمان بی خطر را برای افراد مهیا کنند.

به همین دلیل بیمارستان و کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور، اقدام به استقرار ایستگاه‌های غربالگری در ورودی ساختمان‌های این مجموعه درمانی کرده است که هر لحظه ارزیابی سلامت پرسنل، کادر درمان و تمامی مراجعه کنندگان را از نظر علائم ابتلا به کووید ۱۹ برعهده دارند.

آنطور که مسئولان بیمارستان چشم پزشکی نور اعلام کرده اند تشخیص تب احتمالی افراد با استفاده از دوربین‌های حرارتی اندازه گیری و همزمان ضدعفونی دست‌های تمامی کسانی که وارد ساختمان‌های این مجموعه می‌شوند و تحویل ماسک و دستکش به مراجعین و بیماران انجام می‌شود.

مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران

بیمارستان چشم پزشکی نور با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، پاسخگویی به نیاز‌های چشم پزشکی هموطنان به ویژه بیماری‌های اورژانسی چشم را انجام می‌دهد.

همچنین تمامی بخش‌های کلینیکی، پاراکلینیکی، اتاق‌های عمل جراحی چشم، تجهیزات و دستگاه‌های تشخیصی، درمانی و آزمایشگاهی مطابق با دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور مستمر و روزانه ضدعفونی می‌شوند. بیمارستان نور ضمن دعوت از هموطنان و همشهریان محترم به ماندن در خانه امید دارد تا بتواند در این روز‌های قرنطینه، در کنار آن‌ها باشد.
وب سایت بیمارستان چشم پزشکی نور به نشانی: www.noorvision.com آماده پاسخگویی به سوالات چشم پزشکی بیماران و ارائه مشاوره به ایشان می‌باشد. همچنین مرکز مشاوره تلفنی بیمارستان با شماره تلفن: ۰۲۱۸۲۴۰۰ بیست و چهار ساعت شبانه روز در دسترس کلیه افراد می‌باشد.

وبسایت بیمارستان نور

صفحه اینستاگرام بیمارستان نور

صفحه آپارات بیمارستان نور

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.