stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 111028
  • 01 اردیبهشت 1399 - 9:51
0
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان

روزانه ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی مکان‌های پرخطر استفاده می‌شود

روزانه ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی مکان‌های پرخطر استفاده می‌شود
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان گفت:به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی مکان‌های پرخطر و عمومی شهر استفاده می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سیدرضا جعفریان‌فر، اظهار کرد: ضدعفونی هدفمند را در شهر دنبال می‌کنیم تا تمامی مکان‌های عمومی، معابر شهر و مراکز خرید به صورت مستمر گندزدایی ‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای توزیع هدفمند اقلام بهداشتی انجام شده است، تصریح کرد: در بازارهای کوثر نیز ضدعفونی تجهیزات و غربالگری شهروندان در قسمت ورودی بازارهای کوثر همراه با تحویل ماسک و دستکش و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان ادامه داد: با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و فعالیت ۱۶۶ کانون مردم نهاد فرهنگ سلامت در ۲۰۵ محله شهر اصفهان، ضدعفونی هدفمند نقاط عمومی و پرخطر شهر به خصوص محلات و معابر فرعی، کوچه‌ها و منازل محل نگهداری یا نقاهت افراد دارای تست مثبت به صورت مرتب در حال انجام است.

وی اظهارکرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی مکان‌های پرخطر و عمومی شهر استفاده می‌شود.

جعفریان‌فر در خصوص زمان بازگشایی جمعه بازار بعثت یا بازار خودرو، گفت: بازگشایی یا مسدود کردن هر مجموعه‌ای منوط به تصمیم ستاد استانی یا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است که بر اساس ابلاغیه‌ها و مصوبات، اقدامات لازم را اجرایی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شهروندان باید برای قطع حلقه زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.