stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 113559
  • 05 اردیبهشت 1399 - 10:23
0

ایران به ونزوئلا مواد پالایشگاهی رساند

ایران به ونزوئلا مواد پالایشگاهی رساند

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ونزوئلایی گزارش کرد که این کشور مواد پالایشگاهی را از ایران دریافت کرده که به آغاز واحد کراکینگ کاتالیزروی پالایشگاه کاردون به ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز که برای تولید بنزین ضروری است، کمک می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از رویترز، این محموله به منزله مرحله جدیدی از همکاری میان دو کشور عضو اوپک است که تحت تحریمهای آمریکا قرار دارند و تولید و صادراتشان در سالهای اخیر از این تحریم‌ها متاثر شده است.

ارلینگ روخاس، نایب رئیس پالایش و پتروشیمی وزارت نفت ونزوئلا رسیدن این محموله هوایی را از طریق توییتر اعلام و از حمایت ایران تشکر کرد.

ونزوئلا به دلیل کمبود سرمایه‌گذاری و عدم انجام فعالیتهای تعمیراتی و تحریمهای آمریکا که سواپ نفت در برابر بنزین را دشوار کرده است، با کمبود شدید بنزین روبروست.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با هدف سرنگونی دولت سوسیالیست نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، ژانویه سال گذشته نفت این کشور را هدف تحریم قرار داد.

طبق آمار فلایت رادار ۲۴، هواپیمایی متعلق به ماهان ایر که از تهران پرواز داشت در فرودگاه لاس پیدراس در شبه جزیره پاراگوآنا در غرب ونزوئلا نشست که کوردون در آنجا واقع شده است. واشنگتن ماهانه ایر را در سال ۲۰۱۱ هدف تحریم قرار داد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.