stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 11586
  • 10 آبان 1394 - 15:27
2

از رونی کلمن آمریکایی تا جام الماس

مدتی است عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از سوی برخی از افراد مورد نقدهای شدیدی قرار گرفته است، در همین راستا سرپرست فدراسیون توضیحاتی ارائه داده است.

قلم | qalamna.ir :

چند وقتی است که از  گوشه و کنار انتقاداتی به عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان به گوش می‌رسد که گاها این انتقادات در ساعات قبل از شروع رویدادهای مربوطه به اوج خود می‌رسد که از آن جمله می‌توان به زمان حضور رونی کلمن آمریکایی در ماه‌های پایانی سال ۹۳ و اخیرا هم مسابقه‌ای با عنوان جام الماس خلیج فارس که در جزیره  کیش برگزار شد اشاره کرد.

ناصر پور علی فرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در این باره بیان داشت: در ابتدا باید تشکر کنم از عملکرد باشگاه خبرنگاران جوان به خاطر پوشش اخبار و داشتن شفافیت در انعکاس واقعیت‌های رویدادهای مرتبط با این فدراسیون و گلایه از برخی از افراد که همواره به دنبال ایجاد حاشیه برای این ورزش و نادیده گرفتن کارهای سازنده مسئولین آن بوده‌اند و من به صراحت به آنها خواهم گفت که در درجه اول کشورمان و پتانسیل‌های موجود در آن برای ما اهمیت دارد البته این را هم قبول داریم که هیچ کاری بدون مشکل نیست.

وی ادامه داد: در خصوص رقابتهای جام الماس ک ه در جزیره کیش برگزار شد با وجود اینکه بیشتر شرکت کنندگان از کشور خودمان بودند ولی ما تمام تلاش خودمان را به کار بستیم تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود زیرا در این دوره از رقابت‌ها رافائل ساندوخا سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی و پاول فیلبورن سرپرست کمیته داوران فدراسیون‌ جهانی بدنسازی (IFBB) و دیگر مهمانان خارجی حضور داشتند که این خود پیش در آمدی ا ست برای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ جامعه ایرانی و تمدن کشورمان و همچنین آزمایشی بود برای سنجش توان اجرایی خودمان که خوشبختانه این کار را به خوبی به سرانجام رساندیم.

پور علی فرد ابراز کرد: این دوره از مسابقات از این پس همه ساله با عنوان جام الماس خلیج فارس در کشورمان برگزار خوهد شد که ما این را دست آورد بزرگی برای ورزش کشور می‌دانیم.

وی درباره انتقاداتی که چند وقتی است به شکل سریالی از عملکرد فدراسیون می‌شود ابراز کرد: ما در فدراسیون هر گونه نقدی را که متوجه ما باشد حق مسلم افراد می‌دانیم ولی اینکه نقد تغییر شکل بدهد و تخریبی در کار باشد را نمی‌پذیریم، اگر این دوستان نظری دارند قطعا برای ما محترم است و باید راهکاری برای آن پیدا کرد.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران ادامه داد: این موضوع باید ریشه‌ یابی شود شاید بعضی از افراد با خود من مشکل شخصی داشته باشند ولی اینگونه بخواهند برای ملیت کشور و ورشکاران مشکل ایجاد کنند و ذهن آنها را خراب کنند بی انصافی است و برای خود من نیز جالب است که با توجه به اطلاع رسانی‌هایی که درباره رویدادهای پیش روی فدراسیون انجام می‌گیرد چرا این انتقادات درست در شب شروع این رویدادها انجام می‌گیرد که ما اسم آن را بی انصافی می‌گذاریم و این برای ورزش کشورمان خوب نیست.

وی بیان داشت: البته من و همکارانم تا حدودی به این شرایط عادت کرده‌ایم و آن چیزی را که در شان کشور و نظام است را انجام خواهیم داد.

پورعلی فرد در آخر با ابزار امیدواری نسبت به آینده این ورزش در کشورمان از دوستداران این ورزش خواست تا دست در دست یکدیگر قرار دهند تا ورزش کشور به پیشرفت هرچه بیشتر برسد و به دنبال اهداف و امیال شخصی خود نباشند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.