stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 12076
  • 12 آبان 1394 - 12:05
4

در راس و رهبری جریان اصلاحات هیچ محدودیتی وجود ندارد

در راس و رهبری جریان اصلاحات هیچ محدودیتی وجود ندارد

معاون دبیرکل حزب کارگزاران با بیان اینکه در راس و رهبری جریان اصلاحات هیچ محدودیتی وجود ندارد تاکید کرد: آقای عارف شخصیتی محبوب و در عین حال محترمی هستند و در ایشان نیز ظرفیت‌های لازم برای رهبری جریان اصلاحات و سرلیستی وجود دارد اما فقط ایشان نیستند بلکه افراد دیگری نیز حضور دارند.

قلم | qalamna.ir :

قلم ، اکبر منتجبی با بیان اینکه در ظرفیت اصلاح طلبان و شخصیت‌های اصلاح طلب هیچ محدودیتی وجود ندارد اظهار کرد: در راس و رهبری جریان اصلاحات هیچ محدودیتی وجود ندارد و اینکه عده‌ای می گویند فقط یک نفر یا دو یا سه نفر در این جایگاه حضور دارند این گونه نیست.

وی با تاکید بر اینکه اصلاحات در جایگاه رهبری جریان دارای پتانسیل‌های بسیار زیاد و خوبی است با بیان اینکه آقای نجفی این پتانسیل را دارد که به عنوان سر لیست اصلاحات در تهران مطرح شود خاطرنشان کرد: آقای عارف شخصیتی محبوب و در عین حال محترمی هستند و در ایشان نیز ظرفیت‌های لازم برای رهبری جریان اصلاحات و سرلیستی وجود دارد اما فقط ایشان نیستند بلکه افراد دیگری نیز حضور دارند.

معاون دبیرکل حزب کارگزاران افزود: علاوه بر آقای نجفی چندین شخصیت شایسته دیگری هم در حزب کارگزاران و هم در میان سایر احزاب اصلاح طلب وجود دارند که دارای پتانسیل‌های لازم هستند و می توانند این مساله را به خوبی مدیریت و اداره کنند.

منتجبی با اشاره به انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی در حمایت از سرلیستی محمدعلی نجفی با بیان اینکه آن مطلب نظر شخصی من بود گفت: از آنجایی که چندی است بحثی با مضمون کمبود نیرو در جریان اصلاحات مطرح شده بود به ذهنم رسید که آقای نجفی نیز هستند و از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: آقای نجفی یکی از نیروهای بسیار زبده و درجه یک اصلاح طلب هستند و چنانچه ایشان بپذیرند و اصلاح طلبان هم به نتیجه برسند می توان از ظرفیت های ایشان استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه حزب کارگزاران عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و از هر تصمیمی که این شورا اتخاذ کند تبعیت می‌کند درباره برخی اظهارات و شایعات مبنی بر وجود اختلاف در سطح عمیق میان کارگزاران و جریان اصلاحات اظهار کرد: این مباحث را مخالفان کارگزاران مطرح می کنند چرا که آن‌ها با این حزب مشکل دارند در غیر این صورت اعضای کارگزاران هم عضو شورای مشورتی آقای خاتمی هستند و هم در شورای هماهنگی اصلاحات حضور دارند. آن‌ها همچنین در شورای عالی اصلاحات نیز عضویت دارند و طبق تصمیماتی که در این شوراها اتخاذ می شود حرکت خواهند کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین در مورد زمان برگزاری کنگره این حزب خاطرنشان کرد: قرار است که کنگره ای بسیار بزرگ و با شکوه در دی ماه سال جاری برگزار شود.

ایسنا اکبر منتجبی روز شنبه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس محمدعلی نجفی نوشت: دکتر محمدعلی نجفی بهترین گزینه برای سرلیستی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس است. امیدوارم دوستان به این نکته توجه کنند و از ایشان برای شرکت در انتخابات دعوت کنند. نجفی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و سال ۹۲ از سوی برخی اصلاح طلبان جهت کاندیداتوری دعوت شد ولی این دعوت‌ها را رد کرد. با توجه به اینکه انتخابات امسال مجلس در نوع خود هم برای دولت و هم برای اصلاح طلبان مهم است خوب است احزاب موثر اصلاحات از او جهت کاندیداتوری و سرلیستی تهران در انتخابات مجلس دعوت به عمل بیاورند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.