stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 122056
  • 22 اردیبهشت 1399 - 14:35
0

ابطحی: افزایش قیمت کالاهای اساسی زندگی مردم را مختل کرده است

ابطحی: افزایش قیمت کالاهای اساسی زندگی مردم را مختل کرده است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اقلام مورد احتیاج مردم گفت که این افزایش قیمت‌ها زندگی مردم را مختل کرده است لازم است رئیس جمهور مراتبی را اتخاذ کند تا فشار بر مردم کاسته شود.

قلم | qalamna.ir :

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای نمکی وزیر بهداشت تقاضا دارم نسبت به پرداخت دیون بیمارستان ۹ دی که بالغ بر ۷ میلیارد تومان است اقدام کنید. آقای رئیس جمهور افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ و گوشت که مرتبط با معاش اصلی مردم است زندگی آن‌ها را مختل کرده است.

وی در این باره اضافه کرد: باید در این باره تدبیری اندیشیده شود. وضعیت خودرو مانند دیگر کالاهای مورد نیاز مردم دچار افزایش قیمت بی‌رویه شده است. لازم است رئیس جمهور با ورود به این موضوع مراتبی را اتخاذ کند تا فشار بر مردم کاسته شود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان گفت: بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است پس در این زمان که کرونا و دیگر مسائل نتوانسته شیب این حرکت را کند کند باید قطعا تدابیری اندیشیده شود تا در آینده شاهد موضوعی مانند موسسات مالی و اعتباری نباشیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.