stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 12233
  • 13 آبان 1394 - 4:07
5

وزیر دارایی انگلیس: همه از اصلاحات در اتحادیه اروپا نفع خواهند برد

وزیر دارایی انگلیس اعلام کرد که تمامی اروپا از اصلاحات در اتحادیه اروپا نفع خواهند برد.

قلم | qalamna.ir :

آسوشیتدپرس :  «جورج ازبورن» در برلین به رهبران و سیاستمداران آلمانی گفت که اصلاحات باید انصاف و عدالت را برای کشورهای اروپایی در داخل یک بازار واحد تضمین کند.
این اظهارات وزیر دارایی انگلیس در حالی مطرح شده که قرار است در انگلیس در مورد ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ همه پرسی برگزار شود.
این مقام ارشد انگلیس در ادامه گفت که اتحادیه اروپا از اصلاحات در کل این اتحادیه نفع خواهد برد.
برگزاری همه پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، برای نخستین بار توسط کامرون در سال ۲۰۱۳ میلادی مطرح شد. وی در آن زمان اعلام کرد که فقط در صورتی از ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد که شرایط مربوط به عضویت این کشور در این نهاد تغییر کند.
کامرون در همین حال وعده داده است پیش از برگزاری همه پرسی در خصوص خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا پایان سال ۲۰۱۷، شکل روابط انگلیس را با اتحادیه اروپا تغییر خواهد داد.
تاکنون دیدگاه های مختلفی درباره مساله خروج یا ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا مطرح شده است. برخی همچون «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا معتقدند باقی ماندن در اتحادیه اروپا به نفع انگلیس خواهد بود.
کامرون در آخرین دور از تلاش دیپلماتیک خود برای متقاعد کردن رهبران اتحادیه اروپا به منظور پذیرش شرایط انگلیس و اصلاح قوانین اتحادیه اروپا که بیشتر در حوزه مسائل حقوقی، اقتصادی و مهاجرتی می باشد، با اقبال خوبی مواجه نشد.
رهبران برخی کشورهای اروپایی خاطرنشان ساختند که درصورتی که اتحادیه اروپا بخواهد قوانینش را مطابق میل انگلیس تغییر دهد، سبب خواهد شد تا آنها نیز اقدام به برگزاری همه پرسی ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا در کشورشان کنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.