stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 124224
  • 28 اردیبهشت 1399 - 11:45
0
 مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

برای پرداخت بیمه بیکاری به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

برای پرداخت بیمه بیکاری به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: با افزایش چشمگیر ثبت‌نام بیمه بیکاری در استان اصفهان و نیاز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی راعی ، در دومین جلسه میز حمایت در دفتر ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون با حضور محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ درصد صنعت استان در شهرستان نجف‌آباد است و با توجه به همین موضوع طبیعتاً در شرایط بحرانی مخصوصا بیماری کرونا دچار مشکلات فراوانی شد.

فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: از مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تقاضا داریم در زمینه تأمین ‌اجتماعی اختیارات بیشتری به شهرستان بدهند که طبیعتاً برای تصمیم‌گیری‌های آتی و درون شهرستانی مؤثر خواهد بود.

راعی باز پرداخت صنعت را طولانی خواند و افزود: در شرایط بیماری کرونا بسیاری از واحدها با تعدیل نیرو مواجه شدند و اگر بتوانیم دستشان را بگیریم تعدیل نیرو برگشت می‌شود و به طبع ضرر آن برای دولت کمتر می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جهش تولید زمینه تولید بیشتر در شهرستان فراهم شود.

درباره بیمه بیکاری خودمان هم بلاتکلیفیم

محمد گورابی در ادامه عنوان کرد: ما مجری و تابع مقررات هستیم و در این شرایط کرونایی باید همه پشت هم باشیم تا بتوانیم از سختی‌ها عبور کنیم.

 مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: با افزایش چشمگیر ثبت‌نام بیمه بیکاری در استان اصفهان و نیاز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه نمایندگان برخی مشاغل و روسای ادارات حاضر مشکلات و پیشنهاداتی را درباره حوزه فعالیت خود به سمع مدیر کل  تامین اجتماعی استان اصفهان رساندند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.