stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 126345
  • 31 اردیبهشت 1399 - 13:11
2
فرماندار ویژه کاشان:

اولویت‌های کاری امسال انتقال زندان به مکان تازه ساخت است/اشتغال و حمایت از خانواده زندانیان کاشان در اولویت

اولویت‌های کاری امسال انتقال زندان به مکان تازه ساخت است/اشتغال و حمایت از خانواده زندانیان کاشان در اولویت
فرماندار ویژه کاشان گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرستان کاشان در سال‌جاری را راه‌اندازی ندامتگاه جدید عنوان کرد و اظهارداشت: فرسودگی بنا و محدودیت فضایی زندان کنونی مناسب این حجم از افراد تحت نظارت نیست؛ از این رو یکی از اولویت‌های کاری امسال انتقال زندان به مکان تازه ساخت است.
قلم | qalamna.ir :

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی ، در نشست معارفه رئیس جدید زندان کاشان با اشاره به اهمیت نقش زندان را در تربیت و اصلاح درست افراد تحت نظارت افزود: باید زندانیان در کنار سپری کردن این دوران، در مشاغل مورد نیاز به کار گرفته شوند تا در کنار درآمدزایی، پس از آزادی از زندان بتوانند جذب بازار کار شوند تا از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم شهرستان کاشان در سال‌جاری را راه‌اندازی ندامتگاه جدید عنوان کرد و اظهارداشت: فرسودگی بنا و محدودیت فضایی زندان کنونی مناسب این حجم از افراد تحت نظارت نیست؛ از این رو یکی از اولویت‌های کاری امسال انتقال زندان به مکان تازه ساخت است.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه اقدام‌های رئیس پیشین زندان را در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و همچنین مقابله با شیوع ویروس کرونا شایسته تقدیر دانست و از رئیس جدید این زندان خواست تا همزمان با پیش‌برد برنامه‌های تعلیم و تربیت و اصلاح رفتارهای هنجار شکن، اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده آنان با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود.

معاون اداری مالی اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان نیز در این نشست با قدردانی از پیگیری‌ها و حمایت‌های فرمانداری کاشان به آن مجموعه، از جذب ۳۰ نیروی قرارداد معین در مجموعه زندان‌های این استان خبر داد.

سیروس امینی گفت: تعداد ۳۰ نفر به صورت قرارداد انجام کار معین در مشاغل تخصصی از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و گزینش در بخش مراقب در سطح زندان‌های استان اصفهان از جمله ۲ نیرو در کاشان به کار گرفته خواهند شد.

محسن محبوبی که پیش‌تر مسوولیت بازداشتگاه نطنز را برعهده داشت، در ادامه این نشست به عنوان رئیس جدید زندان کاشان معارفه و از تلاش‌های سید رضا موسوی قدردانی شد.

بیش از یک‌هزار نفر در حال حاضر در زندان مرکزی کاشان نگهداری می‌شوند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.