stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 132622
  • 17 خرداد 1399 - 2:44
8
پنج عضو باشگاه فیلمسازی ایمان فیلم، تهیه کننده رسمی رسانه ملی شدند

پنج عضو باشگاه فیلمسازی ایمان فیلم، تهیه کننده رسمی رسانه ملی شدند

پنج عضو باشگاه فیلمسازی ایمان فیلم، تهیه کننده رسمی رسانه ملی شدند
پنج عضو باشگاه فیلمسازی ایمان فیلم، تهیه کننده رسمی رسانه ملی شدند، ایمان خورشیدی، فاطیما علی کردی، امیدرضا خورشیدی، دکتر بهداد جفرسته و دکتر حامد پور غلام از گروه فیلمسازی ایمان فیلم در رسانه ملی به عنوان تهیه‌کننده رسمی در رسانه ملی ثبت شدند
قلم | qalamna.ir :

جلسه تودیع و معارفه ایمان خورشیدی به عنوان تهیه کننده رسمی سازمان صدا و سیما و رسانه ملی در تاریخ دوازدهم تیرماه ۱۳۹۹ در تهران و در شبکه شما با حضور رئیس انجمن بازیگران ایران کیانوش گرامی و رئیس شبکه شما دکتر کاویانی برگزار شد.

گروه فیلمسازی ایمان فیلم که در سال ۱۳۹۹ با ۴ سریال ، خورشید وطن جهش تولید آیتم کوچه بغلی و آموزشگاه قلی و بکتاش برای شبکه شما سریال تولید میکنند ، به عنوان فعال ترین گروه فیلم سازی ایران در سال ۱۳۹۹ معرفی و شناخته شد. همچنین تهیه کنندگان این گروه با تولید ۶۳ قسمت از سریال به عنوان پرکارترین تهیه‌کنندگان و ایمان خورشیدی نیز به عنوان جوان ترین تهیه کننده و پرکارترین تهیه‌کننده شناخته شد.بر اساس این ثبت ایمان خورشیدی و فاطیما علی کردی به عنوان تهیه کنندگان لیدر و ارشد و امید رضا خورشیدی به عنوان جانشین تهیه و دکتر حامد پور غلام و دکتر بهداد جعفری به عنوان دستیاران تهیه ثبت ملی و رسمی شدند .
شایان ذکر است ایمان خورشیدی ، فاطیما علی کردی ، امید رضا خورشیدی ، حامد پور غلام، بهداد جفرسته از گروه و کادر تهیه و تولید باشگاه فیلمسازی و مدلینگ هنرمندان ایمان فیلم تنها تهیه‌کنندگان رسمی سازمان صدا و سیما در رسانه ملی هستند که از استان فارس ثبت شده‌اند و فعال هستند .
گروه فیلم سازی ایمان فیلم با ۶۳ قسمت از ۴ سریال در سال ۱۳۹۴ فقط در استان فارس فعالیت خواهند نمود.

ایمان خورشیدی که به عنوان نماینده این تهیه کنندگان در شبکه ملی حضور یافت افزود : باشگاه فیلم سازی ایمان فیلم با ۲۰ شاخه اصلی در سرتاسر ایران و ۷۰ شاخه فرعی در حال تهیه و تولید آثار هنریست و انشالله این روند روز به روز قوی تر و مستحکم تر خواهد شد .

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.