stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 133640
  • 19 خرداد 1399 - 14:15
4
برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز، ماشین آلات، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری برگزار می شود.
قلم | qalamna.ir :
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این نمایشگاه از سه شنبه بیستم خرداد با حضور ۷۹ شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان آغاز به کار می‌کند و تا جمعه بیست و سوم خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
علیرضا واحدی پور افزود: نمایشگاه بین المللی کشاورزی در چهار سالن سرپوشیده سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به مساحت حدود پنج هزار مترمربع برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ۳۲ غرفه در زمینه آبیاری، ۲۱ غرفه در زمینه ماشین آلات و ۲۶ غرفه در زمینه نهاده‌ها در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: در این نمایشگاه نمایندگان محصولات خارجی از کشور‌های اسپانیا، ترکیه، آمریکا، چین، لهستان، هند و عمان حضور دارند.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شرکت کنندگانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مرکزی، بوشهر، قم، اردبیل، گلستان، سمنان و کردستان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
واحدی پور تصریح کرد: به دلیل شیوع کووید-۱۹، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی طراحی و اجرا خواهد شد و حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است.
هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.