stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 133939
  • 20 خرداد 1399 - 10:56
2
معاون استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد به زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد به زودی آغاز می‌شود
معاون استاندار کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب در آینده نزدیک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، معاون اقتصادی استاندار در بازدید از طرح پتروشیمی اسلام‌آبادغرب و دیدار با مجریان این طرح، در جریان آخرین وضعیت این طرح و مشکلات آن قرار گرفت.

وی در حاشیه‌ی این بازدید گفت: بر اساس توافق صورت گرفته، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اسلام آباد غرب سرمایه گذاری خواهد شد و بر اساس پیگیری‌هایی که جهت حل مشکلات و رفع موانع پتروشیمی اسلام‌آباد صورت داده‌ایم اقدامات خوبی جهت شروع عملیات اجرایی این طرح مهم روی داده و ان‌شاءالله با بهره برداری از این رویداد مهم که یکی از طرح‌های بااهمیت اقتصادی استان است شاهد تاثیرات مثبت آن بر توسعه‌ی اقتصادی اسلام آباد باشیم.

دکتر حاتمی بیان داشت: ایجاد پتروشیمی بصورت پایین دست بسیار سودآور و اشتغالزاست و پتروشیمی اسلام‌آباد نیز در همین راستا طراحی شده، که یکی از مزیت‌های اقتصادی استان است.

معاون استاندار در پایان گفت: در جلسه‌ای که با مجریان این طرح داشتم برخی مشکلات مطرح شد که قطعا در جهت حل آنها اقدام خواهیم کرد و ما هم انتظاراتی داشتیم که عنوان کردیم و امید داریم که با همدلی و هماهنگی و عزمی که برای تحقق این طرح وجود دارد هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

در این بازدید، باباخانی مدیرکل دفتر اقتصادی، قبادی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، حیدری فرماندار اسلام آباد، رحیمی معاون فرماندار، شکری رئیس خانه‌ی صنعت و معدن استان و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اخه کی راه اندازی میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.