stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 133970
  • 20 خرداد 1399 - 11:55
3

تشکیل ۶۰۶ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل ۶۰۶ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ۶۰۶ واحد صنفی متخلف این استان پرونده تشکیل و به مراجع مربوطه معرفی شدند.

قلم | qalamna.ir :

“سالار حسین پور” از انجام ۱۵هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی در ۲ ماهه نخست سال جاری از واحدهای صنفی استان خبر داد و افزود: طی ۲ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۶۰۶ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شد.

وی تصریح کرد: طی ۲ ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی‌های فوق تعداد ۶۰۶ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۶۰۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۱۱ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

حسین پور تاکید کرد: در بازه زمانی ۲ ماهه نخست سال جاری و طی ۳۴۷ گشت مشترک با نهاد های همکار و نظارتی، یک هزار و ۳۵۵ مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۱۱۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۴۵۷ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

 ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۸۸۵ فقره بازرسی انجام شده و ۴ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۱۰میلیون و ۳۲۰هزار به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.