stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 475590
  • 07 تیر 1403 - 2:15
1

از اول هم معلوم بود انصراف می‌دهد، انصراف بدهند یا ندهند فرقی نمی‌کند

قلم | qalamna.ir :
دکتر پزشکیان در همین رابطه در حاشیه سفرش به تبریز در جمع خبرنگاران گفت: اونکه از اول هم معلوم بود انصراف می‌دهد! به نظر من خیلی از کاندیداها شاید تا آخر نمانند، اگر هم بمانند فرقی نمی‌کند. یک رقابت است و مردم تعیین خواهند کرد که چه کسی رای بیشتر و کمتری خواهد آورد.
….
گفتنی اینکه امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی همان کاندیدایی که در سال ۱۴۰۰ وعده داده بود سه روزه مشکل بورس را حل کند پس از استفاده از تریبون های رسمی برای مطرح کردن خودش، بدون اعلام حمایت از کاندیدای دیگر، کنار کشید!
وی در متنی نوشت: انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است. به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد.  از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.
 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.