stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 134704
  • 22 خرداد 1399 - 11:51
5
وزیر آموزش و پرورش در همدان مطرح کرد:

بهره برداری بیش از ۲۶۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی فرهنگیان تا پایان سال

بهره برداری بیش از ۲۶۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی فرهنگیان تا پایان سال
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی فرهنگیان تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، مطرح کرد: بیش از ۱۳ هزار کلاس به ظرفیت‌های کلاس‌های آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری – تحلیلی قلم، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح استخر ناحیه یک آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی فرهنگیان تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، مطرح کرد: بیش از ۱۳ هزار کلاس به ظرفیت‌های کلاس‌های آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول راه‌اندازی استخر دانش‌آموزی را در تأمین سلامت دانش آموزان موثر دانست و تصریح کرد: موضوع کرونا مراقبت از سلامت دانش‌آموزان را برجسته کرده است که باید در این زمینه با برنامه پیش رفت.

حاجی میرزایی در ادامه با بیان اینکه احداث چنین فضاهای ورزشی برای این است که فضاهای مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد، تصریح کرد: همچنان که به تربیت روح آنها و جنبه‌های علمی و فناوری و عرصه های مختلف می‌پردازیم به موضوع سلامت جسمی آن ها توجه می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در این راستا بیان کرد: در میان ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه که تا پایان سال افتتاح می‌شود فضاهای ورزشی هم دیده شده که امیدواریم به موقع به انجام برسد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.