stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 136318
  • 26 خرداد 1399 - 12:58
3

محرومیت حداقل دوساله در انتظار کشتی‌گیر سرشناس روس

محرومیت حداقل دوساله در انتظار کشتی‌گیر سرشناس روس

انتظار می‌رود حداقل دو سال محرومیت برای بلال ماخوف در نظر گرفته شود تا کشتی‌گیر کهنه‌کار روس رویای حضور در المپیک توکیو را به فراموشی بسپارد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، بلال ماخوف  دارنده سه طلای کشتی آزاد جهان و مدال نقره بازی های المپیک ۲۰۱۲ به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ ممکن است به مدت دو سال با محرومیت مواجه و بازیهای المپیک را از دست بدهد.

ماخوف در همین ارتباط گفت: وقتی مأموران ضد دوپینگ برای آزمایش به سمت من آمدند، من تازه از آلمان آمده بودم و آنجا عمل جراحی داشتم. نیاز به توانبخشی بعد از عمل وجود داشت، به همین خاطر به من بسیاری از داروهای مختلف هورمونی تزریق شد. من از این مسئله غفلت کردم و توجه کافی را نکردم. 

او ادامه داد: این اتفاق در دوره ای بود که رقابتی برگزار نمی شد، اما از آنجا که ما حرفه‌ای هستیم، ورزشکاران به طور مداوم در حال آزمایش هستند. من مجبور بودم فرایند را کنترل کنم، اما جراحی کردم و داروهای هورمونی که غضروف را احیا می کند به پشت، گردن و زانوی من تزریق شد. این داروها باید از قبل اعلام شوند، اما به من نشد.  

ماخوف اعلام کرد در حال بررسی اسناد و مدارک است که نشان دهد این اتفاق ناخواسته و به خاطر مصدومیت او رخ داده است.

این کشتی گیر روس سه بار قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد (۲۰۰۷ ، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۰) و مدال آور نقره بازی های  المپیک ۲۰۱۲ بوده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.