stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 136645
  • 26 خرداد 1399 - 20:08
4
جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی صورت گرفت:

فرمانده مردمی مصمم برای حل مشکلات مردم/ سردار جاویدان: پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود می دانم

فرمانده مردمی مصمم برای حل مشکلات مردم/ سردار جاویدان: پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود می دانم
فرمانده که پای حرف ها و درد و دل مردم می نشیند زمان را گم می کند، گویی نه خستگی و نه ده ها کار دیگر او را از یاد مردمی که با هزاران امید و آرزو مشکلاتشان را در میان می گذارند غافل نمی کند تا بتوانیم به او لقب "فرمانده مردمی" را بدهیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سامانه ۱۹۷ فرصتی است برای مردم که بتوانند مشکلات خود را با رئیس پلیس استان کرمانشاه در میان بگذارند اما گویی که خود فرمانده از مردم مشتاق تر است برای صحبت کردن با آنها و حل گرفتاری ها و پاسخ به مطالباتی که او آنها را به حق می داند.

در این روزهای کرونایی که تقریبا دیدار و ارتباط بسیاری از مسئولان ارشد استان با مردم به واسطه پیشگیری از شیوع کرونا قطع شده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هنوز ارتباط خود را با مردم حفظ کرده و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلاتشان دریغ نمی کند.

سردار علی اکبر جاویدان فارغ از همه گرفتاری ها و مشکلات کاری، صبورانه پای درد دل ها و مشکلات شهروندان نشست، پاسخگوی مطالباتشان شد و جایی هم که لازم بود به مسئولان انتظامی استان شامل روسای پلیس های تخصصی و معاونانش دستور رسیدگی می داد.

مردم یکی یکی مشکلاتشان را با فرمانده در میان می گذاشتند و در این میان حرف های آرام بخش او دل هایشان را قرص می کرد، تا جایی که عموم افرادی که با سردار تلفنی در حال صحبت بودند رضایتمندانه سخنان خود را پایان می دادند، چرا که از رفع مشکلاتشان اطمینان داشتند.

در این میان حتی خانمی هم با کودک خود به دیدار فرمانده آمد تا خیالش برای حل مشکلش با دیدن چهره آرام و اطمینان بخش سردار راحت شود، او مشکلاتش را گفت و رضایتمندانه محل سامانه ۱۹۷ را ترک کرد.

پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود می دانم

سردار “علی اکبر جاویدان” در حاشیه حضور در سامانه ۱۹۷ و در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها را وظیفه خود می دانم و همه همکاران نیز همین تفکر را دارند.

وی با بیان اینکه اکثر مطالبات شهروندان در حوزه برقراری نظم و امنیت است، افزود: اصلی ترین وظیفه پلیس همین موضوع است اما باید بدانیم که مشارکت خود مردم و دیگر دستگاه های اجرایی نیز شرط اساسی برای تحقق این مهم است.

سردار جاویدان تاکید کرد: تا زمانی که همه شهروندان یک جامعه خود را در قبال امنیت محیط پیرامونی خود احساس مسئولیت نکنند آن امنیت مطلوب و مورد نظر اتفاق نخواهد افتاد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: امروز به اذعان بسیاری از مسافران و شهروندان دیگر استان ها، کرمانشاه یکی از امن ترین نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه جرائم مهم و خشن در کرمانشاه کمتر از بسیاری استان های دیگر است، تصریح کرد: حداقل جرائم خشن نیز که به اعتقاد ما زیاد و نباید باشد به سرعت در کرمانشاه کشف و مجرمان دستگیر می شوند.

سردار جاویدان در پایان یادآوری کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در بخش های مختلف انتظامی استان، مجرمان از کمترین امنیت در کرمانشاه برخوردار نبوده و به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.