stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 140326
  • 05 تیر 1399 - 18:19
0

در آینده نزدیک لوازم خانگی اسنوا صادر می شود

در آینده نزدیک لوازم خانگی اسنوا صادر می شود

ایسنا/اصفهان مدیرعامل گروه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، تخصیص مواد اولیه در بازار بورس و نحوه توزیع نادرست آن را مشکل تولید کننده و دلیل افزایس قیمت تمام شده کالاها دانست.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا دیانی، امروز (پنجشنبه، ۵ تیرماه) در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور از مجموعه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، در جمع خبرنگاران، با تاکید بر فرصت استثنایی روی داده حاصل از تحریم ها برای تولیدکنندگان، اظهار کرد: با برنامه ریزی صحیح و باور عمومی می توان از مشکلات بزرگ همانند تحریم عبور کرده و آن ها را به فرصتی مغتنم تبدیل کرد.

وی، با اشاره به چرخش اقتصاد کشور با دو محور عرضه و تقاضا، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید کالایی با کیفیت بالا در شان مردم ایران و قابل رقابت با برندهای خارجی تولید کرده و مردم نیز باید به این باور دست‌یابند که کالای با کیفیت ایرانی می‌تواند جایگزین تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی شود.

دیانی، سیاست گروه توسعه و تولید اسنوا را تولید لوازم خانگی با بالاترین کیفیت و دوام برشمرد و افزود: این مجموعه در راستای مهار تاثیر قیمت ارز بر بهای تمام شده کالای تولید شده، از دانش مهندسی ارزش و بومی سازی مواد اولیه و قطعات بهره برده و محصولات با کیفیت متنوع و زیبا به بازار عرضه کرده‌است.

مدیرعامل گروه صنعتی توسعه ای اسنوا، با اشاره به توجه این مجموعه، به اقشار آسیب پذیر جامعه، خاطرنشان‌کرد: در این مجموعه محصولات با دوام، ساده و با کیفیت با قیمت تمام شده متناسب با توانایی اقشار آسیب پذیر تولید و توزیع می‌ شود.

دیانی، چرخه اقتصاد و صنعت را به لوکوموتیو تشبیه کرد و افزود: برای حرکت قطار اقتصادی و پویایی آن، اتصال بنگاه‌های خرد و متوسط به پیشران‌های تولیدی لازم و ضروری است و دولت می تواند با اختصاص منابع و خطوط اعتباری به پیشران‌های تولیدی قطار صنعت را در کشور به حرکت درآورد.

مدیر عامل مجموعه صنعتی و توسعه‌ای اسنوا روند بازار بورس و تهیه مواد اولیه را از مهمترین چالش های این مجموعه دانست و خاطرنشان‌کرد: تخصیص و تقسیم مواد اولیه در بورس راهکار صحیحی نیست و تولید کنندگان مجبور به تهیه مواد اولیه از دلالان در بورس هستند که افزایش قیمت تمام شده را به دنبال دارد و با ورود دولت و تغییر جهت در عملکرد بازار بورس و توزیع مواد اولیه این مشکل برطرف خواهد شد.

وی، ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک مجموعه توسعه‌ای صنعتی اسنوا بتواند لوازم خانگی صادر کند و افزود: با تلاش کارگران و مهندسان این مجموعه در ایام شیوع کرونا با تلاش بی وقفه شبانه روزی توانستند تولیدات را نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

مجموعه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، بزرگترین مجتمع تولید لوازم خانگی کشور با ۱۲ کارخانه است که لوازم خانگی با بیش از ۹۰ درصد ظرفیت داخلی تولید می کند و با ۴هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه، یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه لوازم خانگی در کشور است، همچنین در این مجموعه در راستای تحقق شعار جهش تولید با افزایش ۲تا ۶ برابری تولید در سه ماهه اول سال نسبت به سال گذشته ۴هزار نفر اشتغال دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.