stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 145965
  • 22 تیر 1399 - 19:59
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

ارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر

ارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر، تسهیلات حمایتی ارائه می‌دهد.

احسانی با تأکید بر اینکه سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، اظهار کرد: این تسهیلات ۱۲ درصدی در سه سقف پرداخت می‌شود.
وی در ادامه، افزود: کارفرمایان دارای کد گارگاه به ازای هر کارمند یا کارکن شاغل در بنگاه ۱۶ میلیون تومان، کارفرمایان خویش‌فرما ۸ میلیون تومان و آزادکاران فاقد بیمه ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کرده و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز کنند.
وی در پایان تصریح کرد: صاحبان کسب وکار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که دارای کدبیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه مهلت دارند تا درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا ارائه و ثبت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.