stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 146072
  • 23 تیر 1399 - 9:53
3

چهار هزار و ۷۱۰ پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های قزوین معرفی شد

چهار هزار و ۷۱۰ پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های قزوین معرفی شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۱۰ پرونده دریافت تسهیلات کرونا که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌های قزوین معرفی شده است.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این تعداد پرونده برای اشتغال هشت هزار و ۱۸۲ نفر بوده که میزان تسهیلات درخواستی آنها در مجموع ۸۰۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است.
وی با تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات، گفت: تاکنون بانک‌های عامل ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال به مشاغل آسیب دیده استان از کرونا تسهیلات پرداخت کرده‌اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان، گفت: هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.
این مسوول گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.
وی اضافه کرد: فرصت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات محدود بوده و تا پایان تیرماه است و باید بانک‌ها تا پایان مردادماه برای پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.
گروسی با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.