stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 146484
  • 24 تیر 1399 - 13:00
2

مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب در قزوین برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب در قزوین برگزار می‌شود
مسوول بسیج رسانه استان قزوین گفت: کانون خواهران بسیج رسانه استان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی را با موضوع تجلیل از مقام زن در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

محمد کشاورز روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: برای این مسابقه، کتاب «قدرت و شکوه زن» در کلام امام و رهبری با مقدمه علیرضا پناهیان انتخاب شده است که مخاطبان را با سخنان شنیده نشدۀ امام و مقام معظم رهبری در تجلیل از مقام زن آشنا می‌کند.

وی گفت: این کتاب شامل بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان در هفت فصل شامل مادر، پایه بهشتی شدن انسان‌ها، زن، مبدا همه خیرات، سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان، کمبود محبت مادری، منشا فساد عالم، شغل اصلی زن، قدرت زن در مدیریت همسران و اجر زنان بیش از مردان منتشر شده است.

این مسوول افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت بسیج رسانه استان به نشانی http://basijmedia.ir مراجعه کرده و ضمن دریافت کتاب و مشاهده سوالات، پاسخ‌های خود را تا ۳۰ تیر ماه سال جاری از طریق نشانی پستی یا فکس به شماره ۳۳۷۸۵۱۰۰ یا سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ و شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند.

در استان قزوین ۵۰ نمایندگی سرپرستی روزنامه‌های سراسری، ۵۶ نشریه استانی و ۱۶ نمایندگی خبرگزاری مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.