stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 146590
  • 24 تیر 1399 - 15:59
2

رسانه‌های استان قزوین پویش “من ماسک می‌زنم” را تقویت کنند

رسانه‌های استان قزوین پویش “من ماسک می‌زنم” را تقویت کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا لازم است رسانه‌های استان قزوین به منظور پیشگیری از این بیماری، پویش "من ماسک می‌زنم" را تقویت کنند.
قلم | qalamna.ir :

محمد اسماعیلی روز سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین، افزود: تولید آثار هنری در فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا یکی دیگر از اقداماتی است که در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا موثر خواهد بود.

اسماعیلی افزود: موج دوم بیمای کرونا متاسفانه شدت و حدت یافته و تمام ارکان جامعه را درگیر خود کرده و حتی از دور اول شیوع این ویروس نیز حادتر شده است.

وی اضافه کرد: در دور اول شیوع این ویروس به دلیل اینکه حساسیت جامعه بیشتر بود، رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم بیشتر صورت می‌گرفت ولی در دور جدید به دلیل کمتر شدن حساسیت جامعه از ۸۰ درصد به زیر ۳۰ درصد، جولان این ویروس در سطح جامعه افزایش یافته است.

این مسوول گفت: با توجه به تنگناهای اقتصادی و معیشتی نمی‌توان خیلی از محدودیت‌ها را در حوزه اصناف اعمال کرد و چاره‌ای نداریم که دستورهای بهداشتی را به جامعه برگردانیم و در عین حال صاحبان کسب و کار و اصناف، کار خود را به روال معمولی انجام دهند.

اسماعیلی افزود: با توجه به این موضوع، نقش رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی در این زمینه بسیار اهمیت دارد تا موضوع را به مردم انتقال دهیم و با برنامه ریزی جامع‌تری، حساسیت‌ها را به جامعه منتقل کرده و برای مقابله با کرونا اقدام کنیم.

این مسوول گفت: باید یک برنامه ریزی بلند مدت در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم برای مقابله با کرونا در جامعه به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.