stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 146613
  • 24 تیر 1399 - 16:54
3
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی همدان خبر داد:

رتبه نخست کشوری بهزیستی همدان در جذب تسهیلات اشتغال

رتبه نخست کشوری بهزیستی همدان در جذب تسهیلات اشتغال
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی همدان رتبه نخست کشوری بهزیستی همدان در جذب تسهیلات اشتغال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمیداله فارسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در زمینه یک هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد شده، راستی آزمایی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: زمانی که فردی می خواهد در شغلی وارد شود، ارزیابی های اولیه را به انجام می رسانیم، سپس در دوره آماده سازی شغلی وارد می شود و تا ۶ ماه رصد می کنیم که این شغل، پایدار باشد بدین ترتیب، تاکنون انحرافی وجود نداشته است.

وی در این راستا تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای جوامع هدف از سوی ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف ازجمله اهداف دستگاه‌های حمایتی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و غیره بوده و هست و هرساله با اختصاص اعتباری به این منظور، این دستگاه‌ها تعهد پیدا می‌کنند و براساس عملکرد سال گذشته، پیش‌بینی و تخصیص اعتبار برای سال بعد انجام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی همدان با بیان این که امسال ۷۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ به‌منظور اشتغال جامعه هدف پیش‌بینی شده است، گفت: سال ۹۷ رتبه دوم را در حوزه اشتغال و امسال به رتبه نخست در این حوزه دست یافته‌ایم که این مهم نشان از انجام مؤثر کارها و برنامه‌ها در این بخش دارد.

فارسی با تاکید بر این موضوع خاطرنشان کرد: با توجه به تحقق بیش از صددرصدی ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی طی سال گذشته در استان همدان و پیش‌بینی بیش از میزان تعهد اشتغال در سال جاری، امید است با اعتبار تعریف‌شده برای این منظور شاهد ایجاد شغل برای تمام مددجویان جویای کار در استان باشیم و در پایان سال خبری از مددجویان در صف انتظار شغل در استان همدان نداشته باشیم.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی همدان با  بیان این که از سال ۹۲ تاکنون بالغ بر یک هزار و ۹۸۸ واحد تحویل مددجویان شده است، افزود: برای این واحدها بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فارسی در پایان، با بیان این که سهمیه واحدهای درحال ساخت برای زنان سرپرست خانوار و تک معلول استان همدان بالغ بر ۳۷۵ مورد است، گفت: سهمیه برای ایجاد واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای دو معلولی نیز ۲۲۹ مورد است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.