stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 147785
  • 28 تیر 1399 - 14:37
0

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در قزوین

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در قزوین
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پنجم مردادماه فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا ثبت نام کنند.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: تاکنون پنج هزار و ۳۴۳ پرونده دریافت تسهیلات کرونا با هشت هزار و ۹۴۶ اشتغالزایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌های قزوین معرفی شده است.

وی اضافه کرد: میزان تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده،  ۸۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان بوده که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان، گفت: هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

این مسوول گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

گروسی با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.