stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 148193
  • 29 تیر 1399 - 13:29
2
مهمان نوازی خیران عرصه سلامت فارس

مهمان نوازی خیران عرصه سلامت فارس

مهمان نوازی خیران عرصه سلامت فارس
اقامتگاه مرکزی شیراز در ۹ طبقه و با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است که برای افتتاح این طرح نیازمند توجه مردم و خیرین استان است.
قلم | qalamna.ir :
شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور همواره پذیرای بیماران از شهر‌ها و استان‌های مجاور است، اسکان همراهان بیماران در چارچوب وظایف دانشگاه علوم پزشکی نیست، اما رسم دیرین مهمان نوازی، خیرین شیرازی را برآن داشت که بار دیگر پایبندی خود را به این رسم کهن با ساخت اقامتگاه‌های همراه بیمار در کنار مراکز درمانی به نمایش گذارند.
  • دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به ساخت ۲۰ اقامتگاه در استان با ظرفیت ۱۵۷ تخت توسط خیرین گفت: اولین اقامتگاه همراه بیمار شیراز در بیمارستان حضرت زینبیه (س) بنا شد و پس از آن به همت خیرین، اقامتگاه همراه بیماربیمارستان حافظ، اقامتگاه بیمارستان شهید دستغیب، اقامتگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و چندین اقامتگاه دیگر در شیراز و شهرستان‌های فارس بنا گردید و این همت خیرین باعث تسری الگوی اقامتگاه سازی در کشور شد.
وی افزود هم اکنون با توجه به تعدد مراکز درمانی در شیراز و نیاز مراجعه کنندگان از شهر‌ها و استان‌های همجوار، اقامتگاهی در بخش مرکزی شهر شیراز در حال ساخت است که برای تکمیل نیازمند مشارکت همگانی مردم و خیرین است.
اقامتگاه مرکزی شیراز در ۹ طبقه و با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است که برای به بهره برداری رسیدن این طرح نیازمند توجه خاص مردم و خیرین استان است.
مردم خیر استان فارس می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۱۸۰۰۰۰۰۰۲۹ نزد بانک رفاه درمانگاه امام رضا (ع) به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این حرکت خیرخوانه مشارکت نموده و سهیم باشند.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.