stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 149151
  • 01 مرداد 1399 - 3:08
5
گفتگوی اختصاصی قلم با غلامحسین لیاقت تهیه کننده سریال عقد پرماجرا و پیشکسوت بازیگری

گفتگوی اختصاصی قلم با غلامحسین لیاقت تهیه کننده سریال عقد پرماجرا و پیشکسوت بازیگری

گفتگوی اختصاصی قلم با غلامحسین لیاقت تهیه کننده سریال عقد پرماجرا و پیشکسوت بازیگری
غلامحسین لیاقت تأکید کرد: در کار فیلم باید به همدیگر کمک کنیم و در کنار یکدیگر باشیم، در شیراز هنرمندانی مستعدی در حال فعالیت هستند که این برای شیراز باعث افتخار است.
قلم | qalamna.ir :

غلامحسین لیاقت بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: حدودا پنجاه و شش سال قبل در شرکت ذوب آهن اصفهان کار میکردم صبح آنجا بودم بعد از ظهر می رفتم دفتر آقای ارحام صدر استاد بزرگ هنر

غلامحسین لیاقت در ادامه افزود: حدود هفت سال در کنار این مرد بزرگ بودم و بعد از هفت سال آمدم شیراز و ضمن اینکه خبرنگار کیهان بودم یک نمایندگی هم به من پیشنهاد شد که چندین سال آنجا فعالیت داشتم.

 

لیاقت مطرح کرد: یکی از بزرگان عرصه هنر آقای امین تارخ گفت چرا این کار را ادامه ندادی و من گفتم چون استاد بزرگوار آقای ارحام صدر فوت کرده بودند یه کم زده شده بودم از تئاتر، ایشان مرا در شیراز به یک کارگردان معرفی کردند و رفته رفته باعث شد من دوباره برگردم به فعالیت های هنری

این بازیگر پیشکسوت در ادامه توضیح داد: در تمامی کارهایم سعی کردم دیالوگ و نقش هایی که بهم میدادند به نحو احسنت اجرا کنم، علاقه و ذوقم باعث شد بیشتر فعالیت کنم و توجه خاصی در کارم داشته باشم.

 

غلامحسین لیاقت تأکید کرد: در کار فیلم باید به همدیگر کمک کنیم و در کنار یکدیگر باشیم، در شیراز هنرمندانی مستعدی درحال فعالیت هستند که این برای شیراز باعث افتخار است.

لیاقت افزود: در بین کارگردانان و تهیه کنندگان آقای اسماعیل راد دلسوزانه در تلاش هستند که باعث رشد و پیشرفت هنرمندان فارس بشوند، مثلا در فیلم عقد پُرماجرا پنجاه جوان و پیشکسوت شیرازی و چهار بازیگر مطرح کشوری را دعوت به کار کردند که این خود تجربه خوبی بود و این باعث افتخار شهر شیراز است که همچین کارگردان و تهیه کننده ای دارد.

 

این بازیگر پیشکسوت عنوان کرد: چیزی که ارزش کار را بالا میبرد اینکه پیشکسوتان عرصه هنر در کنار جوانان باشند که این کار باعث تجربه و پیشرفت جوانان خواهد شد‌ و در پایان از مردم خوب شیراز تقاضادارم که در کنار کارگردانان و تهیه کنندگان خوب باشند تا آن بزرگواران نیز بتوانند در کمال آرامش و بدور از دغدغه های مالی فیلم بسازند.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.