stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 150080
  • 04 مرداد 1399 - 10:19
4

گاسپرینی: برای ام باپه متاسفم

گاسپرینی: برای ام باپه متاسفم

سرمربی آتالانتا از آسیب دیدگی شدید مهاجم پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه ابراز تاسف کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، آتالانتا بامداد امروز (شنبه) برابر میلان قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت تا شرایط برای قهرمانی یوونتوس آسان شود. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا پس از این تساوی گفت: دیدار مهمی بود. در این روزها بازی کردن مقابل میلان آسان نیست. ما در دقایق نخست بازی را رها کرده بودیم اما سپس توانستیم تعادل را برقرار کنیم و نمایش خوبی ارائه دهیم. می توانم بگویم این امتیاز عالی بود. 

یکی از اتفاق های مهم جمعه شب در جهان فوتبال آسیب دیدگی شدید کیلیان ام‌باپه بود. مهاجم جوان پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی با خطای شدید بازیکن سنت اتین روبرو شد و با چشمان گریان زمین را ترک کرد. او با عصا در جشن قهرمانی حاضر شد و ممکن است لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. حریف بعدی پاری سن ژرمن در این رقابت ها آتالانتا است (دو تیم بیست و دوم مرداد از مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند).

به همین خاطر سرمربی ایتالیایی درباره اتفاق دیشب صحبت کرد و گفت: برای ام‌باپه متاسف هستم. ام‌باپه بازیکن بزرگی است. امیداورم مصدومیتش جدی نباشد. نمی خواهیم از طریق بدشانسی دیگران پیروز شویم. در حقیقت اگر ما با حضور چنین بازیکنانی در میدان برنده شویم ارزش بیشتری خواهد داشت. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.